U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hoi Mark,
ziet er toch weeral mooi uit.
Al een beetje bekomen van je tegenslag
Jij bent blijkbaar best tevreden van je LED verlichting, hangt er enkel LED boven en hoeveel of ook nog bv T5?
En als ik dan toch aan het vragen ben, zou je misschien nog eens een overzichtje van je aqua kunnen plaatsen met de volle verlichting aan?
Ikzelf ben nog aan het inlezen aangaande LED en ga volgende maand opnieuw opstartten met HQI/T5, dus het eerste jaar maar even de HQI bulbs verslijten
Nico
Is je PH misschien lager geworden?
Daar zou je PO4 vandaan kunnen komen.
Hey Mark..
even je dagboekje doorgelezen...
alles leuk..
maar je aquascape is toch wel erg goed!
goede doorkijk naar achteren, 2x opening in het rif.. top!
goed bezig...
abbotje op je dagboek heb ik aangemaakt
ga zo door!
Ik twijfel er geen sec aan dat jij je uiterste best doet he mark. Was puur als tip/meedenken bedoeld![]()
Dat was met mijn pincet ook het geval Mark.
Ik heb toen verse levende mysis gehaald,hij werd toen helemaal gek en begon direct te eten. Vanaf die dag gaf ik hem diepvries mysis ,dit at hij toen gewoon mee.
Ik heb 14 maanden plezier gehad van de pincet,deze gaat er in de toekomst zeker weer komen.
Groet Ger
Bedankt voor het meedenken Frode. Kan ik gewoon een paar mosseltjes bij de visboer halen?
Vandaag weer een beetje gerommeld in de bak. Ben ik de plaag glasanemonen eindelijk aan het overwinnen, dient zich de volgende alweer aan: Spijkerpoliepen.
Op de eerste foto kan je het goed zien, ze overwoekeren alles.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.