MARK IN THE BOX
Senior Forumlid
Bedankt Geer, bij jou gaat het ook weer goed heb ik gezien.
Er is de laatste tijd het een en ander gewijzigd aan het visbestand. Zo zijn uit de grote bak:
- 3 kauderni's, 5 was te veel, alhoewel er een duidelijke rangorde was en 2 bewezen koppels.
- 1 jonge kauderni (eigen nakweek
) uit de overloop.
- de geringde gobie, deze deed zijn werk wel goed, maar gooide tegelijkertijd te veel zand over de koralen (heeft me 2 fungia's gekost).
- de kenia lipvis, deze lipvis was me te druk.
- 2 vijlvissen, die waren mijn lps koralen aan het slopen i.p.v. de glas anemonen
.
Nieuw in de bak zijn:
- een maatje voor mijn manderijn pitvis. Met veel succes, want ik heb al aardig wat paring rituelen mogen aanschouwen in de schemering.
- een koppeltje Signigobius biocellatus ter vervanging van de Ablygobius phaelana.
- een extra koppeltje fridmani's.
- een hele mooie lipvis Halichoeres melanurus.
In mijn stekken bakje heb ik eindelijk het kl
te juffertje kunnen vangen en daar voor in de plaats is een paartje pitvissen Synchiropus picturatus gekomen. Bijzonder mooie visjes al zeg ik hetzelf
.
Hieronder wat foto's van mijn aanwinsten
Er is de laatste tijd het een en ander gewijzigd aan het visbestand. Zo zijn uit de grote bak:
- 3 kauderni's, 5 was te veel, alhoewel er een duidelijke rangorde was en 2 bewezen koppels.
- 1 jonge kauderni (eigen nakweek
- de geringde gobie, deze deed zijn werk wel goed, maar gooide tegelijkertijd te veel zand over de koralen (heeft me 2 fungia's gekost).
- de kenia lipvis, deze lipvis was me te druk.
- 2 vijlvissen, die waren mijn lps koralen aan het slopen i.p.v. de glas anemonen
Nieuw in de bak zijn:
- een maatje voor mijn manderijn pitvis. Met veel succes, want ik heb al aardig wat paring rituelen mogen aanschouwen in de schemering.
- een koppeltje Signigobius biocellatus ter vervanging van de Ablygobius phaelana.
- een extra koppeltje fridmani's.
- een hele mooie lipvis Halichoeres melanurus.
In mijn stekken bakje heb ik eindelijk het kl
Hieronder wat foto's van mijn aanwinsten