U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Je gelooft het nooit. Een grote plastieken fles van 5 liter brandsprirtus om toortsen in de tuin aan te steken, heb ik overgegoten, goed gewassen en de hals afgeknipt. In de schroefdop een PVC buis geplaatst en klaar.aad zei:Hele mooie foto's van een mooie bak,Vraagje, wat gebruik je voor een glazen bol om de aarbei te voeren,en waar heb je die gekocht??
grtzz Aad
In de mate dat ik het goed kan inschatten, in vier weken tijd heb ik een kleurverschil en groei gezien die de vorige vier maanden gewoon niet aanwezig was. Dus de armatuur, perfect denk ik.Dominique zei:Mooi werk Hans. Hoe valt de verlichting mee? Is dat hetzelfde armatuur dan dat de boys ook hebben?
Ik denk dat de diepte op foto moeilijk in te schatten is. Kom gerust maar even kijken. Ik zit natuurlijk wel met 2 meter lengte en 80 diepte, in een vierkant kan het natuurlijk luchtiger.Erik's Reef zei:Sorry, Hans en de boys. Ik wil nu echt geen afbraak plegen over de opbouw, ik kan ook wel zeggen mooi en prachtig. Maar dan zeg ik niet de waarheid. Volgens mijn mening kon het beter en luchtiger zijn opgebouwd, erg groot verschil zie ik niet tussen voorheen en nadien. Sorry boys, ik weet dat jullie ook nog niet de nodige ervaring hebben, maar door aan zo een bakken mee te helpen komt de ervaring zeker wel. Word nu zeker niet kwaad op mij over mijn mening, bekijk het positief.
Groetjes Erik
Even te snel, de Boys hebben inderdaad dezelfde armatuur.Dominique zei:Mooi werk Hans. Hoe valt de verlichting mee? Is dat hetzelfde armatuur dan dat de boys ook hebben?
Erik,Erik's Reef zei:Sorry, Hans en de boys. Ik wil nu echt geen afbraak plegen over de opbouw, ik kan ook wel zeggen mooi en prachtig. Maar dan zeg ik niet de waarheid. Volgens mijn mening kon het beter en luchtiger zijn opgebouwd, erg groot verschil zie ik niet tussen voorheen en nadien. Sorry boys, ik weet dat jullie ook nog niet de nodige ervaring hebben, maar door aan zo een bakken mee te helpen komt de ervaring zeker wel. Word nu zeker niet kwaad op mij over mijn mening, bekijk het positief.
Groetjes Erik
Ik heb me nog vergist.fastsurgeon zei:Ik denk dat de diepte op foto moeilijk in te schatten is. Kom gerust maar even kijken. Ik zit natuurlijk wel met 2 meter lengte en 80 diepte, in een vierkant kan het natuurlijk luchtiger.
Ik vind het perfect. Wacht maar tot volgend jaar ...
Kritiek mag in elk geval gerust.
Technisch is het in elk geval goed verlopen.
Deze avond nitraat 1 en fosfaat 0.
THANKS TO THE BOYS !!!!
Hey Louis,louiske zei:Hoi Hans, wat zijn momenteel je waterwaardes? En even uitkijken welke vissen je gaat bijzetten. Ze zitten er soms vlugger in dan dat je ze er weer uit hebt. Succes met je bak.
Groeten, Louis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.