U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dat is aardig maar moet eerst nog helemaal starten
Misschien kan ik een keer bij je kijken en misschien wat ideeën opdoen
Gr marco
En bij daglicht:
![]()

Zeker! Mooie Gorgoon en mooie foto!topjes Ik heb nu ook een grotere, ga zo enkele eerste foto's in mijn dagboek plaatsen...:biggrin:Deze gorgoon heeft het goed naar zijn zin:
![]()
Vandaag een meetronde gedaan:
Bekijk bijlage 450004
Bak draait prima. Moet alleen Ca, KH en MG even aanvullen. Moet echt eens op zoek naar een adresje waar ik de zouten in grotere hoeveelheden (zak a 25kg) kan aanschaffen. Nu heb ik een adresje in Duitsland, maar de verzendkosten zijn daar vrij hoog (12,50 euro) en dat is tot 31 kg. Mocht iemand een adres hebben dan zie ik de pb graag tegemoet[/QUOTE
de verzendkosten zijn inderdaad wel wat hoog, maar dat weegt niet op tegen de prijs die je daar voor een 25 kg zak betaald
als je ziet wat ze hier voor een kilo durven te vragen...gewoon belachelijk
Zeker! Mooie Gorgoon en mooie foto!topjes Ik heb nu ook een grotere, ga zo enkele eerste foto's in mijn dagboek plaatsen...:biggrin:
Ik zou de Ca en Mg zouten dan per 10 of 15kg in Duitsland bestellen. De KH kan je bij die 'pittige' kruidenwinkel waar je wel eens bestelt meenemen.
de verzendkosten zijn inderdaad wel wat hoog, maar dat weegt niet op tegen de prijs die je daar voor een 25 kg zak betaald
als je ziet wat ze hier voor een kilo durven te vragen...gewoon belachelijk
Vanmiddag wat steen uitzoeken in Putten. Nu ligt het steen al tijden droog opgeslagen, maar de oorsprong van de stenen is niet bekend. Het kan zo maar zijn dat er flink wat fosfaat is opgeslagen in het steen. Wat is nu de beste/snelste manier om deze stenen fosfaatvrij te krijgen? Gewoon in osmosewater leggen met een flinke hoeveelheid fosfaatkiller? Of zijn er betere methoden?
Goed bezig daar!!!
Groet,
frank
Schitterende Lobo zeg!!
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.