Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Nijkerk's rif

Dank je! Hoe is het nu? Begint het alweer te kriebelen? [emoji6]

Het kriebelt vaker dan me lief is, ik mis deze hobby en het forum enorm.
:eek:
Als ik het forum te vaak bezoek wordt de verleiding te groot, dan maak ik vast plannen voor een nano-bakkie of zo....
Ben er geloof ik nog niet echt aan toe, maar het virus blijft in het bloed
;)

Het kriebelt vaker dan me lief is, ik mis deze hobby en het forum enorm.
:eek:
Als ik het forum te vaak bezoek wordt de verleiding te groot, dan maak ik vast plannen voor een nano-bakkie of zo....
Ben er geloof ik nog niet echt aan toe, maar het virus blijft in het bloed
;)

Tja..het is een echte verslaving! Leuk dat je af en toe nog komt kijken!

Helaas zijn veel oudgedienden inmiddels gestopt met de hobby. Maar goed, wie weet komen ze allemaal nog een keertje terug in de hobby. Zou het forum gelijk weer een stukje gezelliger maken! topjes

Ziet er goed uit bas mooi dat de bak weer goed gaat man.
Wat een beest joh je aal heel gaaf.

Groetjes wesley

Dank je, man! Het niveau van jouw bak zal ik echter nooit halen! Maar goed ik ben tevreden! ;)

Wanneer praten we over niveau.
Een hobby is geniete ervan man.
Heb het geluk dicht bij het vuur te zitten.
Je bak mag er echt wel zijn zo is je red sea altijd een voorbeeld voor me geweest man.
Als je nog is in de buurt ben bel dan maar is ff aan voor een bakkie man.

Groetjes wesley

Wanneer praten we over niveau.
Een hobby is geniete ervan man.
Heb het geluk dicht bij het vuur te zitten.
Je bak mag er echt wel zijn zo is je red sea altijd een voorbeeld voor me geweest man.
Als je nog is in de buurt ben bel dan maar is ff aan voor een bakkie man.

Groetjes wesley

Genieten doe ik zeker! Post de laatste tijd misschien niet heel veel, maar volg diverse dagboeken nog altijd. Vind dat jij de lat erg hoog legt qua niveau! Je hebt uiteraard wel wat tegenslagen gekend, maar je hebt er alleen maar van geleerd! En dat betaalt zich terug in hoe je bak erbij staat.

Dat bakkie kom ik graag een keer drinken!

Genieten doe ik zeker! Post de laatste tijd misschien niet heel veel, maar volg diverse dagboeken nog altijd. Vind dat jij de lat erg hoog legt qua niveau! Je hebt uiteraard wel wat tegenslagen gekend, maar je hebt er alleen maar van geleerd! En dat betaalt zich terug in hoe je bak erbij staat.

Dat bakkie kom ik graag een keer drinken!

Thnx bas en gezellig man je geef maar een gil man.

Groetjes wesley

Zomaar...

a6e5e8d3e4be357b0457906d3c584961.jpg

878de4b9054ebb99ba8b9e50423656e2.jpg

Ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen. Het ziet er een beetje rommelig uit, net of het er zo is ingegooid. Ik vind dat eigenlijk wel mooi. Heeft een natuurlijkere uitstraling dan zo'n netjes opgebouwd rif. Het heeft wel wat topjes

Ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen. Het ziet er een beetje rommelig uit, net of het er zo is ingegooid. Ik vind dat eigenlijk wel mooi. Heeft een natuurlijkere uitstraling dan zo'n netjes opgebouwd rif. Het heeft wel wat topjes

Dank je, Bjorn! Idd moet ik nodig weer een beetje de bodem aanpakken. Liggen nog allemaal losse stukken rode monti plaat die afgebroken waren tijdens het stekken. Probleem is dat ik bijna niet van die stekken af kom.. :(..weggooien is ook weer zonde.
Moet daarnaast ook de sterpoliep gaan snoeien en ik moet de duivelsklauw aanpakken..die wordt nu echt te groot. Overigens wat ook een slordige aanblik geeft is die flaphapper die ik heb rondzwemmen. Leuk en nuttig beest, maar minder is dat hij het zand over en nergens uit zijn bek laat vallen.. :rolleyes:

maar dat hoef je juist niet te doen Bas!;) mag jouw bak weer wat anders zijn toch! Een "wilde" bak is niet minder leuk en mooi dan een super verzorgde...Persoonlijk vind ik trouwens als veel te veel verzorgt dan idd soms veel te veel onnatuurlijk voor mijn smaak....... Gelukkig maar dat al onze bakken zo verschillend kunnen zijn....

maar dat hoef je juist niet te doen Bas!;) mag jouw bak weer wat anders zijn toch! Een "wilde" bak is niet minder leuk en mooi dan een super verzorgde...Persoonlijk vind ik trouwens als veel te veel verzorgt dan idd soms veel te veel onnatuurlijk voor mijn smaak....... Gelukkig maar dat al onze bakken zo verschillend kunnen zijn....

Daar heb je helemaal gelijk in, Lara! Maar toch moet ik binnenkort wat gaan opruimen in de bak. Het hoeft zeker geen steriele bak te worden dat zeker niet. Ik probeer mijn hobby te combineren met een druk gezin met twee kleine kids, veel sporten, koken en werk. Tot op heden lukt dat prima...ik moet alleen accepteren dat het aquarium er dan wat 'rommeliger' uit ziet! :o

Mooie bak is dit

ga zelf opnieuw starten dus mocht je echt iets hebben wat je weg wil gooien heb ik wel belang;)

Gr marco

Mooie bak is dit

ga zelf opnieuw starten dus mocht je echt iets hebben wat je weg wil gooien heb ik wel belang;)

Gr marco

Thnx! Een stekje rode monti mag je zo komen halen...geen probleem. Wellicht breekt er in de tussentijd nog iets anders af wat leuk voor je is..

Ochtendgymnastiek:
934f6c1ca378e870253dffcdb8f14e3e.jpg

Back
Bovenaan