bvansteyn
Senior Forumlid
Mooi zeg die aal. Iets te groot voor mijn bak.
Ik ga vrijdag de eerste lamp vervangen. Heb nu 15000k van jbl. Mocht het eerst proberen van noortje.
Gr. Sander
Goede service weer van ons vaste adresje! topjes
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Mooi zeg die aal. Iets te groot voor mijn bak.
Ik ga vrijdag de eerste lamp vervangen. Heb nu 15000k van jbl. Mocht het eerst proberen van noortje.
Gr. Sander
mooie bak hoor![]()
Dank je! Hoe is het nu? Begint het alweer te kriebelen? [emoji6]
Het kriebelt vaker dan me lief is, ik mis deze hobby en het forum enorm.
Als ik het forum te vaak bezoek wordt de verleiding te groot, dan maak ik vast plannen voor een nano-bakkie of zo....
Ben er geloof ik nog niet echt aan toe, maar het virus blijft in het bloed![]()
Ziet er goed uit bas mooi dat de bak weer goed gaat man.
Wat een beest joh je aal heel gaaf.
Groetjes wesley
Dank je, man! Het niveau van jouw bak zal ik echter nooit halen! Maar goed ik ben tevreden!![]()
Wanneer praten we over niveau.
Een hobby is geniete ervan man.
Heb het geluk dicht bij het vuur te zitten.
Je bak mag er echt wel zijn zo is je red sea altijd een voorbeeld voor me geweest man.
Als je nog is in de buurt ben bel dan maar is ff aan voor een bakkie man.
Groetjes wesley
Genieten doe ik zeker! Post de laatste tijd misschien niet heel veel, maar volg diverse dagboeken nog altijd. Vind dat jij de lat erg hoog legt qua niveau! Je hebt uiteraard wel wat tegenslagen gekend, maar je hebt er alleen maar van geleerd! En dat betaalt zich terug in hoe je bak erbij staat.
Dat bakkie kom ik graag een keer drinken!
Ziet er goed uit bas.
Groeit goed man.
Groetjes wesley
Ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen. Het ziet er een beetje rommelig uit, net of het er zo is ingegooid. Ik vind dat eigenlijk wel mooi. Heeft een natuurlijkere uitstraling dan zo'n netjes opgebouwd rif. Het heeft wel wat topjes
maar dat hoef je juist niet te doen Bas!mag jouw bak weer wat anders zijn toch! Een "wilde" bak is niet minder leuk en mooi dan een super verzorgde...Persoonlijk vind ik trouwens als veel te veel verzorgt dan idd soms veel te veel onnatuurlijk voor mijn smaak....... Gelukkig maar dat al onze bakken zo verschillend kunnen zijn....
Mooie bak is dit
ga zelf opnieuw starten dus mocht je echt iets hebben wat je weg wil gooien heb ik wel belang
Gr marco
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.