Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

nieuwe bak

Bij mij eet hij ook goed mee met de anderen!
Mooie nieuwe vissen trouwens.

Kurt

nieuwe stekken van gisteren hoop da de naam juist is van de acro

Bijlagen

• Kopie van formosa.jpg
    Kopie van formosa.jpg
    113,9 KB · Weergaven: 17
  • Kopie van hystrix met paarse poliepen.jpg
    Kopie van hystrix met paarse poliepen.jpg
    106,9 KB · Weergaven: 14
zo staat de bak nu begint te komen op het gemak even vermelden dat ik nu met hqi 20.000 kelvin zit van aqau medic en valt reuze mee moet ik zeggen natuurlijk ieder zijn gedacht maar zie de koralen veranderen in positieve zin dan wel

Bijlagen

• Kopie van bak nu.jpg
    Kopie van bak nu.jpg
    100 KB · Weergaven: 90
Spike zeer mooie bak en met de nieuwe aanwinst, maar,..

de witborst is er één van dezelfde orde als japonicus en achilles. M.a.w. een stipmagneet.

Er zijn aquarianen die hem kunnen houden maar de meesten hebben er negatieve ervaringen mee. Hoop dat jij er meer geluk mee hebt.

India zei:
Spike zeer mooie bak en met de nieuwe aanwinst, maar,..

de witborst is er één van dezelfde orde als japonicus en achilles. M.a.w. een stipmagneet.

Er zijn aquarianen die hem kunnen houden maar de meesten hebben er negatieve ervaringen mee. Hoop dat jij er meer geluk mee hebt.
weet echt da het een risico is maar daar hou ik nu van ze:-)

kleine update van wat er bijgekomen is in de bak, staat nu ook een wervelbedfilter bij van deltec voor de fosfaat te verwijderen is inmiddels al weg en de bak doet het prima nu, ook de stroming een beetje veranderd een streamer bijgenomen die er nog eens 6000 liter per uur bijsteekt ,binnenkort de' verlichting nog wa aanpassen de 4*54 watt t5 gaan eruit en er komen er in van 4*80watt van ati denk dat het dit zo een beetje is en ja bijna vergeten ben begonnen met andere elemen toe te voegen namelijk die van qfi en misschien ga ik ook wel apart jodium beginnen toevoegen dit nu even aan het testen en zien of er iets veranderd

Bijlagen

• Afbeelding 114.jpg
    Afbeelding 114.jpg
    148,7 KB · Weergaven: 19
  • Afbeelding 094.jpg
    Afbeelding 094.jpg
    149,8 KB · Weergaven: 36
even een update van de nieuwe techniek dat we hebben aangeschaft een am 2000 voor alle op temperatuur te houden was echt nodig hier heb dit kunnen vaststellen met de warme dagen geweet en juist toegekomen ze de nachtverlichting dus weer effe prutsen in de lichtkap;) kon heb nie laten om er ook een foto bij te plaatsen van deze mooie acro

Bijlagen

• Afbeelding 019.jpg
    Afbeelding 019.jpg
    44,4 KB · Weergaven: 9
  • Afbeelding 043.jpg
    Afbeelding 043.jpg
    50,4 KB · Weergaven: 8
  • Afbeelding 035.jpg
    Afbeelding 035.jpg
    112,7 KB · Weergaven: 12
Wat een prachtige bak echt mooi Leuke opbouw heb je
Ik wilde alleen even weten welke vissen je allemaal in je bak heb zitten zo te zien zijn het er behoorlijk wat
Alvast bedankt voor het antwoord
Gr Maikel
Ga zo door he ik blijf het volgen wil binnenkort ook beginnen

maik21 zei:
Wat een prachtige bak echt mooi Leuke opbouw heb je
Ik wilde alleen even weten welke vissen je allemaal in je bak heb zitten zo te zien zijn het er behoorlijk wat
Alvast bedankt voor het antwoord
Gr Maikel
Ga zo door he ik blijf het volgen wil binnenkort ook beginnen
grootse deel zijn dokters zoals je kan zien op de foto's;)

Spike,

hoe is het met de witborst ondertussen? Hoop dat hij het goed stelt.

Ledjes gekocht op Ebay,... denk ik.

Back
Bovenaan