U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
japonicus een beetje tevlug gekocht he de bak was nog nie rijp genoeg ze hebben het mij gezegd maar wou mijn wil eens doen met alle gevolgen van dien...JP zei:Prachtige bak en een mooie collectie dokters; jammer dat de japonicus er niet meer bij is![]()
een japonicus is nu geen vis da je normaal al steekt in een bak da nog nie erg stabiel isJP zei:Wat is de relatie tussen een onrijpe bak en stip?
spike zei:mijn nieuwste aanwinst en hopen da het zal lukken gewoon prachtig maar niet zonder risico's
weet echt da het een risico is maar daar hou ik nu van zeIndia zei:Spike zeer mooie bak en met de nieuwe aanwinst, maar,..
de witborst is er één van dezelfde orde als japonicus en achilles. M.a.w. een stipmagneet.
Er zijn aquarianen die hem kunnen houden maar de meesten hebben er negatieve ervaringen mee. Hoop dat jij er meer geluk mee hebt.
grootse deel zijn dokters zoals je kan zien op de foto'smaik21 zei:Wat een prachtige bak echt mooi Leuke opbouw heb je
Ik wilde alleen even weten welke vissen je allemaal in je bak heb zitten zo te zien zijn het er behoorlijk wat
Alvast bedankt voor het antwoord
Gr Maikel
Ga zo door he ik blijf het volgen wil binnenkort ook beginnen
witborst heeft het nietgehaals en idd ledjes gekocht op ebay duitsland voor een prijsje kun je wel zeggenIndia zei:Spike,
hoe is het met de witborst ondertussen? Hoop dat hij het goed stelt.
Ledjes gekocht op Ebay,... denk ik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.