Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

nieuwe bak

hoi spike,

kun je nogmaals je bak in zijn geheel er eens opzetten.Nu alles klaar is met je meubel.Enkele foto's van het geheel heeft een indruk hoe het erbij u thuis nu uitziet.De bak hé ik hoef geen interieur foto te zien hoor :D

thx alvast

John van Eksel zei:
hoi spike,

kun je nogmaals je bak in zijn geheel er eens opzetten.Nu alles klaar is met je meubel.Enkele foto's van het geheel heeft een indruk hoe het erbij u thuis nu uitziet.De bak hé ik hoef geen interieur foto te zien hoor :D

thx alvast
ok staan er ondertussen op

ziet er mooi uit en wat is het zand zo mooi wit welk zand gebruik je dat zou ik graag willen weeten ;)

guppy zei:
ziet er mooi uit en wat is het zand zo mooi wit welk zand gebruik je dat zou ik graag willen weeten ;)
hoi,
is gewoon levend zand en inderdaad het is mooi wit.De naam moest ik dat nu nog weten ze,zou zo zeggen levend zand en een zandhapper erin en je heb een mooie witte bodem.Natuurlijk moet je er rekening mee houden dat de zandhapper het zand overal laat slingeren maar wel echt tof voor het tezien zenne

had het precies willen zien dat er zand op de stenen ligt alvast bedankt voor de info;)

guppy zei:
had het precies willen zien dat er zand op de stenen ligt alvast bedankt voor de info;)
Het is levend zand van ARAGONITE LIFE. van Carib sea (Fiji Pink)

Back
Bovenaan