U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

BedanktZiet er goed uit ! Wel grappig dat reef duel de afgelopen maanden heel wat bakjes terug op de rit heeft gebracht. Ik zit momenteel ook op 4ml per dag en moet zeggen dit houd hem goed in balans en de po4 rond de 0,05 en 0,08.
Wat zit er in acropower wat er in ATI es. 2 niet zit?
Merci Marc,Uw bubbelkoraal is een beauty geworden!
Thanks,Buitencategorie mooi, van de grote Acro kolonies, tot de wuivende toorts, tot de super uitziende vissen (die gele dokter is echt geler dan geel)!
Ziet er goed uit Nico! Wat een ruimte, daar kan ik alleen maar van dromen voorlopigDe bak draait best ok.
Wat koraaltjes verplaatst.
Mijn aussie toorts groeit als een gek, maar de gewone euphyllia's doen het maar matig. Altijd al geweest. Ik vermoed dat ze iets teveel licht krijgen.
NO3 is rond de 3, PO4 0.08.
Je bent toch al grotere plannen aan het makenZiet er goed uit Nico! Wat een ruimte, daar kan ik alleen maar van dromen voorlopig
De stekken hebben een schoon plaatske gekregen zie ik![]()
Dank je Davy, ik ben zelf ook tevreden met hoe het nu loopt.Je bak ziet er goed uit! En echt ontzettend mooi die bouncemushroom.
Oehh ik wil er graag een reserverenDank je Davy, ik ben zelf ook tevreden met hoe het nu loopt.
Trouwens binnen enkele dagen komen er enkele bounce mushrooms te koop. Ze zijn nog wat op hun plooi aan het komen van de kapbeurt.
Prachtig aquarium!De bak draait best ok.
Wat koraaltjes verplaatst.
Mijn aussie toorts groeit als een gek, maar de gewone euphyllia's doen het maar matig. Altijd al geweest. Ik vermoed dat ze iets teveel licht krijgen.
NO3 is rond de 3, PO4 0.08.
Van deze investering zul je zeker geen spijt krijgen. Ben er zelf super tevreden mee.Nieuw speelgoed is al aangekomen bij de LFS. Nu volgende week nog een gaatje vinden om langs te gaan en nog op zoek naar een kastje.
Bekijk bijlage 586325
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.