U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Wolkrab,uitvangen die handelstarter07 zei:zojuist een kennis op bezoek gehad. Ik vertel dat ik nog nooit een krab had zien lopen in mijn aquarium. En wat schept mijn verbazing een uur later (nu 5 minuten terug) een klein geen/bruin achtig krabbetje van ca. 8mm groot. Even een foto proberen te maken maar het was vrij donker de foto is niet scherp. Als iemand weet dat dit een goede krab is ( geen sloper ) laat het weten. Anders probeer ik deze uit te vangen.
starter07 zei:Vandaag een flinke gok gemaakt om een picasso bij te plaatsen. Ik had al een geeloogborsteltand dokter en een gelezeilvindokter.
De picasso zwemt er nu 3 uur in tot nu toe alleen wat uiterlijk vertoon van de zeilvin en borsteltand maar niets anders. hopelijk blijft het zo gaan.
![]()
En de stroomrekeningstarter07 zei:Vanavond ga ik ook proberen twee armaturen van 2x54W T5 installeren i.p.v. 1 armatuur van 2x39W. En dan maar hopen op een nog betere ontwikkeling van het steenkoraal.![]()
starter07 zei:Dat is nou 1 van de dingen waar ik mij niet druk om maak.
PS: die koeler van jou trekt 2/3 van mijn verlichting, dus uiteindelijk scheelt het niet zoveel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.