U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Mark.... zei:De bak staat en is zover klaar om gebeitst, en later met bootlak afgelakt te worden! Mooi klusje voor de vrouw
!
Alles is gemaakt van massief grenen, en watervast plaatmateriaal.
Ik moet alleen nog gaten zagen voor de ventilatoren, rifspoeling en de overloop. De overloop wordt 50mm. Rifspoeling 25mm(maar volgens mij zijn de gaten aan de kleine kant voor een 25mm doorvoer)
In de onderkast worden nog 2 gaten voor 100mm PC venti's gezaagd, en ook in de lichtkap. De binnenkant wordt bekleed met geluidsisolatie.
Doordat de bakhoogte 65cm is en de lichtkap 25cm, kon ik dus niet bij de bodem komen zonder de lichtkap te verwijderen......dit wilde ik niet dus de voorkant van de lichtkap gaat mee open zodat ik net bij de bodem kan. (Met dank aan John27, heb ik het vanaf gekeken:goed: )
De 'deur' is uit een stuk, en zit met magneten vast.
Foto,s
lafox zei:(@ Rene heb trouwens een hele fijne Ricordea![]()
!)
En laat er nu net een foto geplaatst zijn waar jij je handen in je zak heb zitten... Hopelijk was deze foto niet representatief voor de rest van de dagarjen_D zei:en rene ik heb voor 10 euro hard gewerkt hoor
Nee foto`s dat ik 200 liter water getild heb (niet in 1 x natuurlijkM_v_P zei:Wow! Is erg mooi geworden. Ze kunnen er wat van in Stadskanaal.
En laat er nu net een foto geplaatst zijn waar jij je handen in je zak heb zitten... Hopelijk was deze foto niet representatief voor de rest van de dag. Anders is die 10 euro erg makkelijk verdiend
![]()
Groet,
Marcel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.