Glasanemoon
Senior Forumlid
Prachtige bak met mooie stukken erin! Ik ga je zeker volgen.
Dankjewel Roel!
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Prachtige bak met mooie stukken erin! Ik ga je zeker volgen.
Hallo Andy,Gaat goed zo te zien! Inderdaad. Zon paddestoel kan een hoop hebben en hij zal moeten wennen wat soms gewoon even duurt. Tof dat je Stylo het goed doet. Ik ben erg benieuwd naar de komende weken. SPS onder LED blijkt vaak lastig te zijn, maar hoor regelmatig dat dit toch goed gaat onder voornamelijk een Hydra. Ik heb een Maxled 85W op een Reefer 170 maar weet niet of ik het aandurf. 😀
Hallo Andy,
Hoe kom je aan de conclusie dat sps het moeilijk doen onder led?
Ik gebruik al vanaf begin maart 2016 led-verlichting. Bij mij groeien sps en lps erg goed.
Ik denk wel dat er led en led bestaat. In de goedkope led heb ik ook geen vertrouwen en dan ben ik het met je eens.
Hallo Andy,
Hoe kom je aan de conclusie dat sps het moeilijk doen onder led?
Ik gebruik al vanaf begin maart 2016 led-verlichting. Bij mij groeien sps en lps erg goed.
Ik denk wel dat er led en led bestaat. In de goedkope led heb ik ook geen vertrouwen en dan ben ik het met je eens.

Mooie stekken gekocht!
Bedoel je met CFS Coral & Fish Store in Breda?
Zeker een mooie zaak. Genoeg te zien.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Zeker een mooie zaak, alleen het advies laat vaak te wensen over![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.