Dat is toevallig, ik zag dat de mitras bar 3 net uit is en overweeg die. Ben je er tevreden over?Mitras
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dat is toevallig, ik zag dat de mitras bar 3 net uit is en overweeg die. Ben je er tevreden over?Mitras
Omdat de toplaag van deze IKEA kastdeurtjes glad wit plastic is en daardoor prima als whiteboard functioneert.Het ziet er strak uit. Maar één vraag: waarom schrijf je berekeningen op de kastdeurtjes?
Creatieve oplossing, leuk!Omdat de toplaag van deze IKEA kastdeurtjes glad wit plastic is en daardoor prima als whiteboard functioneert.
Dus, waarom niet?
Ik heb van de losse elementen die ik het meest nodig heb, droge stoffen gekocht en ben aan het berekenen hoeveel gram welke concentratie verhoging geeft. Dan blijkt dat je van 500g Natriumfluoride à €20,- ruim 11.000 Liter ATI Fluor kan maken...
Thanks en, ja, dat is het idee.Heel mooi Rene! Respect voor je opbouw en precisie! En leuk die kastjes ja, vet handig! Het is bijna een klein lab zo!
Ik kijk wel linker uit.Misschien kun je in de toekomst ook wel een eigen methode uitbrengen, net als GF. De kennis heb je wel!
Zeker leuk om te doen.Zelf werk ik voor dit soort elementen ook met droge stoffen die niet uit de aquariumhandel komen. Scheelt enorm en is leuk om te doen.
Als moderne docent is dat scherm dan wel een smartboard zeker...Ik heb in de aquariumkamer ook witte folie-deurtjes maar werk liever op papier of scherm![]()
Thuis liever nietAls moderne docent is dat scherm dan wel een smartboard zeker...![]()

Leuke aankoop! Duikers doen vaak hun best 'critters' te spotten. In veel aquaria zie je eigenlijk (vrijwel) alleen koralen en vissen. Mooi, maar nog mooier mét 'critters' zoals dezeNieuwe favoriete zeester, Ophiomastix janualis:
Bekijk bijlage 648958
Worden niet heel groot, prachtig zwart-wit patroon en ze blijken zich niet zo te verstoppen als de meeste andere slang- en brokkelsterren.
Paar weken terug eentje meegenomen bij @Ocean & Lake om te proberen.
Paar dagen later dus maar snel de overige twee gereserveerd en gister opgehaald.
Dankje! En precies, ik ben zo’n duiker.Leuke aankoop! Duikers doen vaak hun best 'critters' te spotten. In veel aquaria zie je eigenlijk (vrijwel) alleen koralen en vissen. Mooi, maar nog mooier mét 'critters' zoals deze![]()
Neem ruim de tijd als je over een rif duikt , de meeste willen meters maken en door naar de volgende duikstek maar ik duik liever 3 keer op hetzelfde rif je ziet zoveel meer.Leuke aankoop! Duikers doen vaak hun best 'critters' te spotten. In veel aquaria zie je eigenlijk (vrijwel) alleen koralen en vissen. Mooi, maar nog mooier mét 'critters' zoals deze![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.