synchi.splendi
Veni Vedi Visje
wat een prachtig mooie foto's weer
je mag trots zijn op je schitterende bak!
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Nou hé.Schitterend!!!!!!!
Hey Annetje wat grappig ik noem dat ding ook al eeuwen "de groene slijmer" (zie mijn oude dagboek haha) Enne heb inmiddels weer een behoorlijk stuk staan waar per ongeluk nog wel eens wat van afbreekt, dus mocht je weer eens in de buurt zijn, mag je altijd een stekkie komen halen hoor!!
Dank je wel.wat een prachtig mooie foto's weer
Hey Manfred, het is ook een beetje uitproberen of dit de goede manier is,Daar is over nagedacht, om die lampen niet allemaal gelijk te vervangen... Dat laatste had ik natuurlijk klakkeloos gedaan... Dat "fingerspitzengefühl" moet ik nog zien te ontwikkelen...![]()
Hoi Dennis,Zo de was gedaan?! Maar de xenia tegen de groene formosa moet volgens mij geen probleem opleveren.
Als mijn xenia bijvoorbeeld tegen de montypora aangroeit worden de takken en poliepen wit maar als ik dan de xenia verwijder komen de kleur en poliepen weer terug.
Bij een acro is dit zeker anders wit is wit.
Maar er zijn genoeg forum leden die groene formosa stekken hebben staan.
Annetje,
Wederom geweldig het filmpje en de foto's.
Grt. Mark
Wat heb jij een paar geweldige filmpjes gemaakt ,super joh.
Groeten uit brabant gerrit 75.
Anne, je begint warempel een soort Bert Haanstra (vrouwlijke versie dan) te worden!!! Leuk hoor!
Wat ik wilde vragen:
-Waarom heb je slechts de helft van de lampen vervangen???
-Ging de plastic afdekklep makkelijk los?
-Heb je de hele lichtkap voor de operatie van het aquarium verwijderd? (neem aan van niet)
-Merk je al iets van verminderde warmte productie?
Een vragende,
Ramon
De herfst gaat aan Max voorbij...
Het zal niemand ontgaan zijn dat de herfst zijn intrede gedaan heeft.
De dagen worden korter en koeler, geregeld geselt de regen het land, de wegen en wie zich daarop bevindt.
Zachtjes aan zullen de bladeren verkleuren, en door rukwinden en stormen worden meegevoerd.
Dank je wel!:biggrin:zat net het chromis filmpje te kijken, super gedaan weer enaccord Overigens hadden we het laatst over the green slimer...je kent vast ghostbusters nog wel...daarin had je slimer (die groene slijmgeest) Kijk nou eens goed naar je filmpje en dan nog eens naar Slimer uit de film... kan je hem ontdekken in het filmpje??![]()
Dank je wel Gerrit.Leuk filmpje en mooie foto's en op je bak kun je trots zijn!
Ik zou wel eens willen weten met welke lens en instellingen van je camera je die mooie foto's maakt.
Groetjes,
Gerrit
...En mijn winter depressie heeft spontaan zijn intrede gedaan....![]()
Nou en of, je hecht toch aan zo'n koraal.Agoss, balen!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.