Re: ‘mijn lange afstandsrelatie met Max’.
Niets veranderlijker dan de vrouw. actionAhum.
Zoals al aangekondigd had ik grootse plannen, die heb ik gisteren ten dele uitgevoerd.
Het verbouwen van een rif is geen kinderachtige bezigheid als er al bewoners zijn.
Tot diep in de nacht had ik nagedacht over een plan de campagne.
Een zekere angst had ik voor het domino-effect.
Je verschuift een steen een beetje, dan blijkt toch dat alles verbonden is en voor je het weet ligt je rif aan gruzelementen.
Duhus: Eerst alle koralen netjes op de bodem gezet, als soldaatjes in gelid stonden zij geparkeerd, 18 stuks.
Enne de vissen?
Die moesten het zelf maar zien te redden.
Ik had goed voor ogen wat ik wilde veranderen,
veel meer ruimte om koralen neer te zetten.
Nu had ik te vaak te stijl gebouwd, en dat gaf onvoldoende mogelijkheden.
Eén steen heb ik er helemaal uitgehaald, op meerdere plekken openbaarde zich valonia, hij liet ook links en rechts wat rode pluisalg zien, en bovenal sprak de vorm me niet aan.
Er deed zich echter een complicerende factor voor.
Als ware hij een actievoerder van Greenpeace die zich aan de treinrail had vastgeketend, zo betrok de rotsdraak (no.2) een klein holletje in deze steen, vastberaden om daar voor eeuwig te blijven zitten tot zij gered zou worden door een prins op het paard. Zeker een uur gewacht, grrr.199 Op een prins leek ik niet.
De bodem ontalgd, laten bezinken, hevelen... enne... eigenlijk zou ik moeten wachten tot de volgende ochtend om nog een keer te hevelen, maar dat geduld kon ik niet meer opbrengen.
Nou ligt het er, het zand, ooohhhh wat een verschil.
Bijgaand een overzichtsfotootje, en jullie weten het uit eigen ervaring, in het echt veeel meer diepte en kleur.
Genieten! byby
PS: Bij MWS is de kerstmsaangekomen, ga woensdag mijn bestelling lekker ophalen.