U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ik ben een trouwe lezer van je dagboek, hoewel ik nooit reageer.Nu op de laatste dag van dit jaar zal ik toch maar eens reageren:
Het is altijd een genot om je teksten te lezen en ook is het een genot om te kijken hoe je met je bakkie omgaat. Zoals jezelf aangeeft hoor je wat mij betreft allang niet meer tot de beginners. Integendeel, ik denk zelfs dat menigeen hier wat van jou kan leren. Wat mij betreft t.o.v je bak en je verzorging van je dieren:
DIEP RESPECT!!thumbs up
Mooi hoor Anne! ben benieuwd naar je planne voor volgend jaar![]()
Mooie foto`s weer Anne,zeker degene van bovenafterecht dat je je tekst heb aangepast
![]()
Annetje,
Ik heb erg genoten van het lezen van je stukjes (stukjes?... stukken!).
Ik hoop dat je volgend jaar weer net zo'n inspiratiebron wilt zijn.
Ik wens je een heel goed 2011.
Groet,
Anja
Hier nog een fanmet voor jou ook de beste wensen. Hoop dat we samen een heel eind komen met onze dromen volgend jaar
![]()
heb dit jaar heel erg genoten van het lezen van je dagboek, hoop dat er nog vele jaartjes volgen
succes het aankomende jaar topjes
Dat ik dit bewonder weet je al. Rest mij alleen nog jullie een heel fijn uiteinde te wensen!!!
Geef maar toe: Het allereerste RSM500 dagboek zou wel stoer zijn, of niet dan.......![]()
Je bakje staat er mooi bij, annetje...
Heel veel geluk en succes in 2011. topjes
Dank je wel Bjorn!
Je weet dat ik jouw mooie bak op de voet volg. Ben je al over de problemen heen?
ze is er nog, mijn ‘ik-kan-niet-geloven-dat-er-zo-iets-moois- bestaat-vischje!’
Ja Kelly, als mede pitvisliefhebber kan je je wel voorstellen dat ik met lens schrok. Het was echt bizar, zo'n totaal wit hoofdje en lichaampje met alleen die rode ogen.pfoe, ik schrok even zeg.
maar gelukkig leeft je mandarijntje nog
Hele grote zucht; ja, dat de natuur zo iets moois bedacht krijgt!
Ben ik helemaal met je eens.. zucht.. wat zijn ze toch prachtig!
x
Hey Kelly, hoe moet ik me die naupli bak voorstellen?Ik kan het me inderdaad helemaal voorstellen.
Ik koop elke week levende artemia voor de pitvisjes en spuit dat tussen de levende steen in, ze weten het te vinden.
Verder heb ik pas een naupli bak,die staat op het filter systeem van het aquarium en werkt goed.
Maar wil het liefst ook zelf artemia kweken.
Hoe werkt het JBL systeem?
dat bedoel ik nou. Je bent altijd maar bezig om je dieren het zo goed mogelijk naar de zin te maken,dat zelfs de koffiekopjes er voor moeten wijken. Wel handig zo,n kweeksetje zal er ook eens voor zoeken.
![]()
Dank je wel Manuel.Goed bezig thumbs up echt hart voor de dieren topjes !!
Goede tip Marcel.Schitterende foto van mandarijn pitvis. action
Ik zie het halve logo van Mare Nostrum terug...
Misschien wat voorbarig maar een goed hulpmiddel om die garnaaltjes te redden is een schepnetje van Dennerle. Zit een telescoop arm aan en je kan het netje 45 graden draaien zodat het een met recht een schepnetje wordt...
Groet,
Marcel
Nou Dennis, als ik mijn brood kon verdienen met schrijven! ((dan had ik vast acuut een schrijvers block!)Hee annetje wat doe je in het dagelijks leven? Schrijf je ook boeken en of stripverhalen? Anders toch eens iets mee gaan doen!
En hiermee lieve lezers, sluiten we dit dagboek weer.
Zullen Sjaantje, Saartje en kleine Sjonnie gered worden?
Daarover volgende week meer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.