annetje
OZ Medewerker
Re: ‘mijn lange afstandsrelatie met Max’.
Hoi Jorick en Crizy, ga binnenkort inderdaad weer eens foto's plaatsen, zien jullie ook eens hoe een bak in het stenen tijdperk met wel 11 kg steen er uitziet!!!!!rofl
Die waarden meet ik om te kijken hoe het beloop van met name nitriet en nitraat is tijdens deze langzame opstart. Stel je eens voor dat ik al een soort piekje
gehad heb (nitriet: 0.5 en nitraat 25), dan zal er bij elke portie levend steen die er weer bij komt relatief minder leven ( ook bacterieën) afsterven door ammoniak en nitriet. Aan het einde van mijn opstartperiode, die hopelijk ook eens zal eindigen (voor je het weet ben ik de eeuwige starter
) ga ik er van uit dat ik veeeeeel meer bacterieën in mijn bak heb dan met zo'n bliksem opstart, dus een systeem met meer buffer om afvalstoffen te gaan verwerken.
De waarden die ik in week 3 heb geven mij goede hoop en motiveren mij om geduld te houden. Maar eerlijk is braaf, we moeten maar eens zien hoe het zich verder ontwikkelt. Wordt vervolgd!
Hoi Jorick en Crizy, ga binnenkort inderdaad weer eens foto's plaatsen, zien jullie ook eens hoe een bak in het stenen tijdperk met wel 11 kg steen er uitziet!!!!!rofl
Die waarden meet ik om te kijken hoe het beloop van met name nitriet en nitraat is tijdens deze langzame opstart. Stel je eens voor dat ik al een soort piekje
De waarden die ik in week 3 heb geven mij goede hoop en motiveren mij om geduld te houden. Maar eerlijk is braaf, we moeten maar eens zien hoe het zich verder ontwikkelt. Wordt vervolgd!