A
Anton
Guest
Hoe gaat het met Lobojunior?
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
toch wel een beetje deelneming ?Wil er verder niets over horen,
RECTIFICATIE:Mefisto zei:![]()
Zebrasoma desjardinni, R.I.P. Compleet onverklaarbaar is 'desi' afgelopen week-end van ons heengegaan. Letterlijk. Geen lijk, geen geur, geen krimp, geen terugval, niets. (Bewijst in ieder geval dat het systeem een zeer gezond biologisch afvalverwerkingssysteem huidhoud)
Wil er verder niets over horen, maar het stemt mij zeer treurig momenteel.
Mefisto zei:Gistermiddag werden we gebeld door Michael (Udenhout) dat hij geheel belangeloos voor ons een stekje galaxea heeft gescoord. Michael bedankt.
(Tevens hierbij een foto van het kolonietje oranje buttons die goed genezen van hun ziekbed. Binnen een maandje retour, denk ik).
Anton - AVO zei:Hoe gaat het met Lobojunior?
Even uit de losse pols haha. Wat een kleurenpracht! Ik vindt het een supermooi gezicht die redelijk grote kolonies. Wat voor merk lampen (hqi) gebruik je? Waar is die groene montipora gebleven?Mefisto zei:Even snel uit de losse pols een foto van het geheel. De details volgen later wel weer eens, de lobo-junior doet het goed:goed:.
Nee ik bedoel de Montipora stellata,uit post #137.Mefisto zei:Je bedoelt de Montiopora uit reactie 158??? Die staat iets links van het midden, bovenaan.
Bovenop groeit een Monti korst met grove bruine poliepen.
Hieronder (boven de Turbinaria mesenterina) groeit een slakropvormige montipora. Deze hebben we helaas een stuk moeten breken ivm een ingesloten Paracanthurus hepatus, die klem zat. Stuk losgebroken, vis bevrijdt.
Verlichting staat in onze handtekening.
Mefisto zei:Met de Montipora stellata gaat het goed. Weliswaar een trage groeier, maar levert ondertussen af en toe eens een stekje op, dus als je wilt ... ben je welkom./QUOTE]
Ik zou heel graag een stekje willen van deze Montipora. Ik vind deze zeer mooi!
Ik hoor wel van je wanneer je hem gaat snoeien![]()
gr Wouter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.