U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
haha ja de troetelbeertjes blijven er natuurlijk onder liggenDat gaat in ieder geval weer een mooi iets worden. Aan de voorbereiding ligt het in ieder geval niet. ����
Vooral die deken onder je aquarium vind ik er mooi (van de beertjes en de regenboog). ��
Heel mooi allemaal Luc, succes met de weder opbouw.![]()
Bedankt heren!goed bezig luc
Inderdaad kan ik niet wachten de bak weer te vullen.Mooi Luc, weer als nieuw zo te zeggen, zal een aparte indruk geven die zwarte achterwand.
Hebben je koralen die 4 maanden overbrugd ?, erg goed dan.
Je zal vast niet kunnen wachten om je bak te kunnen vullen.
Het vele werk, geduld, om dit alles te kunnen realiseren, toppie, zal vast iets moois gaan worden Luc.
succes zeker, gr. Marcel
kun je ipv suiker geen grof keukenzout gebruiken ?
Hoe poreuzer het steentje hoe eenvoudiger organismen en kalkalgen zich erin kunnen nestelen. Ook is de hechting van de lijm tussen steentje en koraal dan iets beter.Hoi luc waarom zou je een stek steentje poreus willen maken?
Ben benieuwd naar je nieuwe ombouw Suc6 ermee.
Mvg henk
Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk
Ha ic je zou ook vijverzout kunnen gebruiken daarvoorHoe poreuzer het steentje hoe eenvoudiger organismen en kalkalgen zich erin kunnen nestelen. Ook is de hechting van de lijm tussen steentje en koraal dan iets beter.
Maar dit kan dus ook bereikt worden door wat grover zand in de mix te gebruiken.
Dit weekend ga ik een nieuwe batch maken en bekijken of deze zo goed zijn voor gebruik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.