U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Wow gave top shots!
Verstuurd vanaf mijn XT1700 met Tapatalk
Prachtige foto's en de bak zelf is gewoon een droom! Jammer van die mislukte afgebroken Acro, maar dat kan ook eens gebeuren, maar als positief blijven dan: idd leuk voor de stekkenbak assortiment en je hebt nu een plekje voor een nieuwe aanwinst:biggrin: Mijn tuin is nog niet zo wild maar toch is het soms ook niet anders...
Wat een schitterende foto's!
Het aquarium is super.
Wauw Gaaf!! [emoji1360][emoji1360]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bedankt voor de leuke reacties!!Weer een lust voor het oog, Luc![]()
bloody hell.... wat een stukken. Super mooi. Vooral die laatste.![]()
Wauw, wat een stuk.
Heel veel succes![]()
Een nieuwe ruit blijkt behoorlijk arbeidsintensief om te vervangen.Het zand durf ik geen uitspraken over te doen.
Het polijsten is mij toen afgeraden op mijn vorige bak. Schijnt een lastige klus te zijn om zelf te doen, en kan aardig wat kosten om te laten doen. Je zou dan zelfs aan een nieuwe ruit kunnen denken.
Bedankt voor de tip..Het zand kun je zeker uitspoelen, na spoelen met osmose, en weer gebruiken.
Hier ook zand 2x hergebruikt. Heb niks uitgespoeld. Met bodemwoelers en detritus eters is het zand toch verder "schoon".
groetjes, Tim
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.