Alex Veldt
Senior Forumlid
Heel veel succes dit weekend 

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Alles goed gegaan van het weekend?
Gefeliciteerd! Het oogt alweer als een 'echt' aquarium, nu heeft de bak rust nodig. En dan over een tijdje weer wat koralen erbij. Hoe doen de stekjes het die ik je heb gegeven?Heb wel weer veel plezier in het aquarium en vindt het heerlijk dat hij terug in de woonkamer staat!!
klopt! maar als ik het hier mee vergelijk heb ik nog behoorlijk wat ruimteZiet er goed uit. En ik vind het eigenlijk best al behoorlijk gevuld met koralen.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gefeliciteerd! Het oogt alweer als een 'echt' aquarium, nu heeft de bak rust nodig. En dan over een tijdje weer wat koralen erbij. Hoe doen de stekjes het die ik je heb gegeven?
Fijn te horen! De tweekleurige is overigens een Stylophora, vermoedelijk S. pistillata.klopt! maar als ik het hier mee vergelijk heb ik nog behoorlijk wat ruimte
Je hebt helemaal gelijk!
Betreffende de stekken, de meeste stekken doen het geweldig!
De acropora speciosa was vuistgroot geworden maar helaas heb ik helaas in stekken moeten verdelen(bleken bij stam).
Een stek heb ik terug in de bak geplaatst, je ziet hem midden boven in de bak staan (links van de porites).
De groen rode pocillopora doet het ook goed al groeit deze langzaam (nu ongeveer 5cm groot) en ga ik dit weekend in de bak plakken.
In het weekend heb ik de meeste dieren terug in het aquarium geplaatst.
Een hele operatie, maar ben tevreden hoe het is verlopen!
Zo'n lege bak met veel ruimte is wel nog even wennen; maar heb een vermoeden dat dit snel opgelost gaat worden
Binnenkort kan de stekken en koralen jacht eindelijk weer beginnen!
Heb wel weer veel plezier in het aquarium en vindt het heerlijk dat hij terug in de woonkamer staat!!
Je kan best eens gelijk hebben ja... maar blijft wat lastig te zien.Fijn te horen! De tweekleurige is overigens een Stylophora, vermoedelijk S. pistillata.
Bedankt, leuk om te lezenLeuk te zien dat het aquarium weer is gevuld. Heb je project stilletjes gevolgd. Complimenten[emoji106]
Hoi luc.
Zie je ook geen vertekend beeld door het polijsten.
Bakie ziet er weer goed uit topjes.
Mvg henk
Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk
Luc, mooi dat er weer koraal in je bak staat, en om een wederdienst te vervullen: je mag bij mij hier in de bak aanwijzen wat je leuk of mooi vind, maak ter plekke een stekkie om je bak weer op te fleuren.
Je hebt mij toen ook geholpen, gr. Marcel
ook namens mij...heb stekken van jou gekregen en kan ze nu als je ze wilt terug krijgen...al is het maar om het systeem sneller op gang te krijgen door een paar groeiers erin te plaatsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.