U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
lorre zei:Ik zie dat het al een maand geleden is dat ik hier nog iets van nieuws gepost heb, de tijd gaat snel![]()
Met de bak gaat het aardig goed. Ik heb wel serieus wat last van planaria. Ze veroorzaken op zich nog geen problemen, maar een mooi zicht is het niet. Vandaag dan toch maar een citroenlipvis gaan halen om deze te bestrijden. Binnenkort ga ik er nog een 2de bijhalen, er was er maar 1 op stock in de winkel op dit moment.
Voor de rest kan ik melden dat ik een 2de Paracentropyge ben gaan halen, deze stelt het net als de andere prima. Ik heb me ook laten verleiden om een jonge Pygoplites Diacanthus bij te plaatsen. Hij eet fantastisch goed, maar ik begrijp dat dat geen garantie is voor succes. Ik hoop dat hij het op lange termijn goed doet.
En dan ben ik nog enkele mooie koraaltjes gaan halen bij Jawsee. Daarvan en van de rest zal ik héél binnenkort weer wat foto's plaatsen.
En als laatste punt kan ik nog meedelen dat ik de ATB Nanocone aan het testen ben. Mijn bedoeling was eens een vergelijking te hebben van mijn MTT1 tov een andere afschuimer. Ik was niet van plan een nieuwe afschuimer te kopen omdat de MTT1 voldoet voor mijn bak, maar ik ben zo tevreden van de Nanocone op het vlak van geluid (héél weinig), het makkelijke afstellen en natuurlijk ook het afschuimen op zich, dat ik hem toch al besteld heb.
Binnenkort dus foto's, veel interessanter dan die tekst hier
Greetz
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.