Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

kweek anemoonvissen

aquaglenn zei:
kleine , probeer dit adres eens , ook iemand die er veel vanaf weet

Piet Hectors
[hectors01@home.nl]
Net antwoord gekregen. Ga straks eens lezen want moeten seffes weg. de eerste indruk van schema ziet er niet moeilijk uit enkel de tekst nog eens goed doornemen en we zijn vertrokken als we alle materiaal en extra bakje hebben. (hoop ik)

we gaan er zeker in slagen. ik voel zoiets met de juiste info en geduld. ga meteen beginnen zoeken naar materiaal,wie van de leden heeft er brachionus en een klein bakje teveel ?

aquaglenn zei:
kleine , volgens piet hebben ze bij MWS brachionus , denk om er morgenvroeg eens naartoe te gaan
en wie is MWS? als het geen sponsor is stuur maar via pb of mail. dan hebben we daar ook geen problemen mee.

hoi, aquaglenn.de heer ben engelen te leeuwarden( nederland) heeft al veel succes gehad met de opkweek van anemoonvissen! hij kan je precies vertellen wat je moet doen( oa.het voederen enz.) zin e-mailadres is:info@ aquashop de zeenaald.zijn tel.nr: 00-31582139278.neem maar even contact op met hem, en zeg maar dat je dit van peter hebt gehoord.ik wens je erg veel succes! grtss: peter.

aquaglenn zei:
peter,

bedankt voor de tip, ik had al contact met dhr engelen genomen :)
( je had z'n email adres al es gegeven ;) )

gr..
Als je wilt/moogt stuur dan zijn email ook eens door naar mij. Zoveel te meer info ik krijg des te meer kans ik heb op slagen.

Back
Bovenaan