U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Heb juist gezien dat er weer eitjes zijn maar die steen is te groot om eruit te halen. Ook heb ik nog geen bakje voor de evt kweek. zal dus weer niks zijn deze keer.aquaglenn zei:kleine ,
hoe gaat 't nu met de kweek van de anemoonvisjes , lukt 't al bij u ?
gr.
Wat bedoelt ge met veel thuis zijn?Bas Arentz zei:.......
betekent in ieder geval veel thuis zijn wil je de jongen groot kunnen brengen...
ik zou de eitjes zelf laten zitten, wetend dat ik er nooit de tijd en geduld voor kan opbrengen.
Ga zo meteen een mail sturen om te horen hoe het op een zo simpel mogelijke manier te doen is. laat nog wel iets weten. Andere sites met info zijn steeds welkom. Een beetje terug stond er al een mooie uitleg en als het juist is zou er volgende week weer een hoop moeten uitkomen. zal eens een beetje langer moeten opblijven dan en zien of ik ze zie uitkomen. als dat gebeurt ben ik weer een stapje verder. Aqua heb jij ze al zien uitkomen?aquaglenn zei:kleine,
dit email adres kreeg ik van iemand , Mr engelen heeft nogal wat verstand van 't kweken met anemoonvissen , anders moet je hem is contacteren
ben.engelen@tiscalli.nl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.