Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kitwerk met lucht - Nick's aquaria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laten we wachten of het inderdaad tot een goede financiële afhandeling komt voor de gedupeerden.
En die brief ja beter goed gestolen dan slecht gemaakt .
Hoop dat hij er echt lering uit trekt en deze fouten niet meer maakt .
Ook ondernemen leer je soms met vallen en opstaan .
Laten we hopen dat hij niet meer valt .

Laten we wachten of het inderdaad tot een goede financiële afhandeling komt voor de gedupeerden.
En die brief ja beter goed gestolen dan slecht gemaakt .
Hoop dat hij er echt lering uit trekt en deze fouten niet meer maakt .
Ook ondernemen leer je soms met vallen en opstaan .
Laten we hopen dat hij niet meer valt .
Verder sluit ik mij hier bij aan.

Vanuit het onderwijs kom ik dit soort gasten veel tegen die denken alle wijsheid in pacht te hebben, maar na een aantal jaar er toch achter komen dat e.e.a toch iets complexer is in de grote mensen wereld.

@nick: neem alle adviezen hier en o.a. op tweakers ter harte, en leer hiervan!

Best wel een sneu figuur. Omdat de druk opeens te hoog is en niemand hem wil helpen ondanks al zijn dreigementen komt hij toch opeens met excuses?

Ik durf te wedden dat hij hier niets maar dan ook niets van meent. Hij is nu aan het doorslaan om op verschillende forums en sites zijn gelijk te halen. Maar met alleen een grote mond en dreigementen komt hij niet ver... Sterker nog… Hij krijgt steeds meer mensen tegen zich.

Wij kunnen als dat moet een grotere zaak tegen hem beginnen dan hij tegen dit forum. en dan heeft hij serieuze problemen. Hij is nog jong en heeft aardig wat fouten gemaakt. Maar is er dan helemaal niemand in zijn familie of kennissenkring die hem een beetje kan sturen in deze grote boze wereld? Je kan toch niet zomaar bedenken om een bedrijfje op te starten zonder enige kennis en/of ervaring?

Ik hoop echt dat dit een goede levensles voor Nick is geweest. Hoe vervelend en pijnlijk het ook is. Maar je bent nooit te oud om te leren…

Ik volg dit topic nu al sinds het begin maar het is echt ongelooflijk dat je (nick) er zolang mee door blijft gaan. Je brengt het toch allemaal zelf weer onder de aandacht. Heb net op tweakers eens gelezen maar 11 pagina's vol😱 dat is wel heel erg knap👏 het is dat er een slot op het topic is gegaan (wat overigens erg jammer is) want anders hadden er denk ik nog heel veel meer bijgekomen.

Maar... het is wel een erg vermakelijk topic. Al vindt ik het voor alle gedupeerden wel heel erg dat er gewoon geen oplossing komt.

Het was is en blijft een pannenkoek .
Eerst de mensen besodemieteren en nu met een zielig verhaal aan komen zeiken .
Sorry Nick het kwaad is geschied, en ik hoop dat je faalt met je bedrijf , jij mag geen mensen meer het plezier ontnemen door rotzooi te verkopen .

Het was is en blijft een pannenkoek .
Eerst de mensen besodemieteren en nu met een zielig verhaal aan komen zeiken .
Sorry Nick het kwaad is geschied, en ik hoop dat je faalt met je bedrijf , jij mag geen mensen meer het plezier ontnemen door rotzooi te verkopen .
Het blijft heel bijzonder allemaal dreigen en excuus maken , curcus communicatie is wel aan te raden zeker als je zoveel fouten maakt .
Ene kant heel zielig eigenlijk .
Nick ik hoop dat je van dit veel leert en je foutjes herstelt ,om dit uit de wereld te helpen .
Je bent jong dus zeker niet te oud om te leren 😎

Hoe kan je excuses maken als je een procedure wil starten tegen sommige personen ?
dus of hij het echt meent van die excuses vraag ik mij af.

Ik herken dit gedrag vanuit hulpverlening. Dit is typisch gedrag van een bedrieger. Waarbij door de persoon eerst agressie en intimidatie wordt toegepast …… totdat en lees het topic er maar op terug wij de zaak omdraaien en melding maken hem eens juridisch te gaan vervolgen. Hij realiseert zich dat hij in een net is gevangen en draait 180 graden om en hult zich in de slachtofferrol en vraagt om medelijden

het is exact zoals de leerboeken het omschrijven

Ik heb het tweakers topic met veel genoegen doorgelezen. Hoe ongelofelijk dom ben je om onder je eigen naam op tweakers alles open en bloot te gooien. Bedreiging afpersing liegen en bedriegen. Het topic is al 6000 keer gelezen en is vrij toegankelijk voor heel Nederland

Ik heb werkelijk geen cent medelijden met deze idioot. Als je op je 18e al zo verdorven en gemeen bent verdien je niet anders dan een faillissement en ik hoop van harte dat je hoofdelijk aansprakelijk bent.

je bent minder als het vuil onder mijn schoenen weet je dat en onze beheerder bedreigen denk goed na over de consequenties ….. het is hier op het forum een voor allen en allen voor een.
kom je aan een lid dan kom je aan ons je bent gewaarschuwd
7BE714C5-B8CB-48D8-9925-5C0931789E76.jpeg

Laatst bewerkt:
In een openbaar topic neerzetten dat je met vrienden bij de beheerder van het forum langs wil gaan 😬. Goede zet knul.
Precies en zo sluit het net zich rondom een bedrijf en persoon die compleet schaakmat staat en geen enkele kant meer op kan. Alles is openbaar gemaakt alle bewijs ligt op tafel nota bene door hem zelf gepubliceerd. Dit zal de gedupeerden sterken om een juridische procedure te starten om beslag te leggen op zijn goederen vanwaaruit zij schadeloos kunnen worden gesteld.

aan Jan Harbers geef ik het advies om online aangifte te doen bij de politie wegens fysieke bedreiging en aanzetten tot geweld

Laten we hopen dat idd de gedupeerden vergoed worden.
Ook vraag ik mij af met wat hij op vivarium gaat staan. Gaat hij daar staan met bakken als voorbeeld of gewoon met fotos van wat hij heeft gemaakt als hij financieel geen buffer heeft.
Persoonlijk moets dit me voorkomen zou ik mij de eerst volgende maanden heel stilletjes houden.
En heel hard aan de kwaliteit werken in de hoop dat uiteindelijke alle slechte reviews vervagen of wegvallen door goede.

Jammer genoeg voor Nick ben ik er niet zo van overtuigd dat hij hiervan leert. Dat maakt hij hier maar ook op Tweakers heel duidelijk. Uit alles blijkt dat het allemaal niet aan hem ligt (volgens hemzelf dan); de meeste mensen op Tweakers zijn er heel duidelijk over dat het zakelijk gezien niet in orde is en dat hij het met zijn reacties alleen maar erger maakt. Toch blijft hij zich verzetten dat hij er niks aan kan doen. De boze buitenwereld doet hem dit aan. Het is jammer dat er niemand in zijn buurt is die hem hierin op een goede manier kan begeleiden. Dat is hem zelfs op Tweakers aangeboden.

Uit alles wordt duidelijk dat al deze adviezen niet helpen, volgens mij stond ergens op Tweakers dat hij zijn school niet heeft afgemaakt omdat hij zonder opleiding aan zijn bedrijf wilde beginnen. Dit is dan het gevolg: geen kennis van zaken, niet fatsoenlijk kunnen communiceren, niet weten dat niet alles in zaken zo gaat als jij het wil, geen enkel inzicht in hoe je aan de reputatie van je bedrijf moet werken (en dit nog los van de ambachtelijke kunde en kennis die hij nodig heeft).

Als hij dan een advies aanneemt en na allerlei bedreigingen een excuusbrief kopieert, laat hij het belangrijkste deel weg: hoe gaat hij de klanten die hij slecht behandeld heeft compenseren. Misschien doet hij dat achter de schermen maar je zou het dan juist van de daken moeten schreeuwen dat je (uiteindelijk) alles goed hebt opgelost

Uiteindelijk zal hij de komende jaren niet van dit stempel afkomen, maar dat stempel heeft hij zichzelf opgelegd en het keer op keer nog groter en erger gemaakt. Het lijkt me een heel dure en vervelende leerschool waar hij nu voor gekozen heeft.

Als hij alle energie die hij in deze nutteloze strijd gestoken heeft in het leren maken van goede bakken en het opzetten van een zaak met een prima reputatie had gestoken, was hij nu heel wat verder geweest. Voor de duidelijkheid als je dit wil leren, doe je dat niet door zo links en rechts eens een vraag op een forum te stellen. Heel jammer dat zoveel energie voor hem verloren is gegaan maar nog veel erger dat hij de gedupeerden niet onmiddellijk schadeloos stelt.

Adviezen hebben niet veel zin maar hier dan toch nog eentje omdat ik hoop dat mensen uiteindelijk toch in staat zijn om te veranderen: op een aquariumbeurs (Vivarium??) gaan staan na dit alles lijkt me niet de beste manier om reclame voor je zaak te maken. Dat wordt dan de stand waar mensen komen kijken naar "die Nick waar zoveel over te doen is geweest". Wie weet zou ik dat zelf ook nog wel doen.

Ik heb met beide klanten inmiddels contact opgenomen en ik ga ervanuit dat ik er met hun wel uit ga komen.
Dat is alvast een stap, maar nu ik
Je toch spreek geef ook eens een reactie op de dreigementen richting onze gewaardeerde forumbeheerder @Jan Harbers ……. wat vind je daar zelf van openbaar gaan lopen dreigen om met een groepje vrienden even bij hem langs te gaan. Besef je wat dit met mensen doet, zeker in deze tijd ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan