U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Misschien kan ik als je eenmaal bent ingedraaid voorzien van een paar lederkoraaltjes?

Leuk bakje! Ik zie dat je je stromingspomp voor de ingang van je sump hebt hangen. Blaast deze juist dan niet al het vuil weer de andere kant op? Ikzelf had dit ook met als gevolg een behoorlijke kaamlaag op het water. Sinds hij aan de andere kant hangt, is deze weg.
een goed merk verwarmingselement is echt belangrijk en zorg voor een tweede die je erbij hangt, nog niet aangesloten dan. Deze elementen gaan niet altijd zo heel lang mee schijnt, 2-3 jaar. Wat ook erg handig is is een thermocontroller zoals van Aqua Medic. Deze schakelt je element automatisch in en uit bij de door jou ingestelde waarden. Ik ben hier erg tevreden over sinds ik deze gebruik. Goed voor wat extra stabiliteit in de bak.
Ziet er er mooi uit! Eenmaal de zeewater hobby geproefd te hebben blijft het altijd knagen. Succes met je bak!

Thnxgefeliciteerd Joos met je eerste visjes!
De eerste vis altijd mooi om naar te kijken, gaat vast een mooi geheel worden.

erg leuk natuurlijk eerste leven in de bak! je had ook zeker genoeg gedoeld met de opstarten je mag jezelf nu zeker belonen
snap ik het goed dat er geen Anemoon als het huisje voor dat lieve koppeltje in het bakje komt? Een ander alternatief?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.