U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Echt een heel mooi visje ook qua gedrag , hij stond eigenlijk vanaf t begin van de nieuwe bak al op de bucketlist maar toen werden ze nauwelijks aangeboden en die paar die aangeboden werden zagen er niet daverend gezond uit.Dat is een fantastisch mooi visje! Die staat bij mij ook nog op het verlanglijstje.![]()
Het is een prachtig visje! Is het wildvang of een tankbred?Echt een heel mooi visje ook qua gedrag , hij stond eigenlijk vanaf t begin van de nieuwe bak al op de bucketlist maar toen werden ze nauwelijks aangeboden en die paar die aangeboden werden zagen er niet daverend gezond uit.
Erg leuk!Echt een heel mooi visje ook qua gedrag , hij stond eigenlijk vanaf t begin van de nieuwe bak al op de bucketlist maar toen werden ze nauwelijks aangeboden en die paar die aangeboden werden zagen er niet daverend gezond uit.
Ik had er wel 2 filetjes van kunnen makenHele mooie vis! Had m ook wel graag willen overnemen van Kees. Bak staat er ook echt prachtig bij! Geniet er van.
De juffertjes doen het ook nog prima, zo te zien.Alles eet prima en nagenoeg geen ruzie. No worries.
Zeker , alle 7 nog aanwezig en erg leuk om te zien.De juffertjes doen het ook nog prima, zo te zien.
Zijn dit niet heel veel blokjes??? Welk merk voer gebruik jij en spoel je het uit jack? Als ik dat doe is mn fosfaat meteen 0,3Alles eet prima en nagenoeg geen ruzie. No worries.
Gezellige boel met goede eters.Alles eet prima en nagenoeg geen ruzie. No worries.
Hoi tim ,Zijn dit niet heel veel blokjes??? Welk merk voer gebruik jij en spoel je het uit jack? Als ik dat doe is mn fosfaat meteen 0,3
Thx jack Wassenaar moet ik sowieso nog steeds heen dus als ik er ben haal ik gelijk ook die platen! Denk dat het de shrimpfood platen zijn die had ik vroeger maar is nooit op voorraad bij mn LFSHoi tim ,
Merk weet ik niet , weet wel dat het in nederland gekweekt word.
Het zijn grote platen die ik dan zelf in blokjes maak.
Als ik volgende keer in wassenaar ben zal ik ff vragen welke producent 't is ,
Uitspoelen doe ik niet en ik voer idd wat aan de rijke kant , maar zolang het voer binnen een paar minuten weg is moet dat geen probleen geven.
Fosfaat hier zit tussen 0.04 en 0.07
Nitraat rond de 5
Grtz jack
Wat veel gebruikt wordt en ik ook positieve ervaringen mee heb is Shrimpfood (dunne platen die je zelf kan breken) of Dutch mysis (dikkere platen die je echt moet snijden) inderdaad.Thx jack Wassenaar moet ik sowieso nog steeds heen dus als ik er ben haal ik gelijk ook die platen! Denk dat het de shrimpfood platen zijn die had ik vroeger maar is nooit op voorraad bij mn LFS
Dat zijn de twee beste merken Mysis die je in Nederland kunt krijgen. Na ontdooien: helder water en vrijwel alleen hele Mysis garnaaltjes. De rest is helaas vrijwel allemaal prut.Wat veel gebruikt wordt en ik ook positieve ervaringen mee heb is Shrimpfood (dunne platen die je zelf kan breken) of Dutch mysis (dikkere platen die je echt moet snijden) inderdaad.
Ontopic: mooie bak en toffe vissen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.