Graafmalloot
ZeewaterForum lid
Heel veel sterkte Jack.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Mogge lang medemens,Staat er top bij!
Weinig te klagen sinds de opstart![]()
Thanks , top om te horen .Ziet erg goed uit Jack! Prachtige kleuren zo bij elkaar. Je druif en bulls eye oren die ik in september bij je gehaald heb groeien hier super![]()
Zag ze ook, mooie stukjes bij..die staan nu nou jou te shinen…Wat mooie stekken gescoord van @Evert Naardenzee uit tilburg.
Prachtige bak heeft ie en de sps die er in staat zie je niet veel , buitenkansje dus , bedankt nog evert
Fijn weekend allemaal
Je zou niet zeggen dat je deze bak recentelijk hebt opgestart, doe je goed Jack!Wat mooie stekken gescoord van @Evert Naardenzee uit tilburg.
Prachtige bak heeft ie en de sps die er in staat zie je niet veel , buitenkansje dus , bedankt nog evert
Fijn weekend allemaal

Zeker waar kees , goeie tip van jeZiet er bekend uit. Top zo, ga je echt blij mee zijn!![]()
Waar te verkrijgen Jack?Hoi ,
Deze update kan ik iedereen aanbevelen.
Een streamer die bevestigd is aan een rotor.
Ik had er eerst 3 pompjes op draaien 2x12 en 1x16.000 ltr en dat is met de nieuwe setup gewoon teveel.
De ijzeren stelling van minimaal 40/50 maal de inhoud van je bak is hiermee ook niet meer actueel.
In heel het bakje zijn geen dode punten meer te zien en het fijne er van is dat er 1 van die ondingen de bak uit is (qua gezicht)
Pr weekend , jack
Bekijk bijlage 669835
Waar te verkrijgen Jack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.