Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Jack’s Tank

Ziet er goed uit en je hoeft je geen zorgen te maken over je aquarium hij is gebouwd door een hele goede bouwer 😎

Ziet er goed uit jack topjes. Maaruh hoe kom je in de bak?

Groet frank

Ziet er goed uit jack topjes. Maaruh hoe kom je in de bak?

Groet frank

Goeie.... , nee gekheid , de voorste delen ga ik met koffersluitingen vast maken.:p

Mooie stap Jack, bijna klaar voor vulling?

Al 't leidingwerk moet nog gedaan worden , de achterwand word nog met dood steen beplakt... enz enz
Gaat nog wel een weekje of 2 overheen denk ik Alex...
Op zich niet erg hoor , heb totaal geen haast , en heb extra aandacht op die bekende puntjes op de I ;)

Helemaal super, neem de tijd en laat de lijm/kit van de beplakte stenen goed uitharden een dag of 5 minimaal.
Daarna goed spoelen en je zo goed als van je silicaten af.

Al 't leidingwerk moet nog gedaan worden , de achterwand word nog met dood steen beplakt... enz enz
Gaat nog wel een weekje of 2 overheen denk ik Alex...
Op zich niet erg hoor , heb totaal geen haast , en heb extra aandacht op die bekende puntjes op de I ;)

Ga je heel de achterwand met dood steen plakken zodat er geen glas meer is te zien? Met kit?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Ga je heel de achterwand met dood steen plakken zodat er geen glas meer is te zien? Met kit?

De boeling is de linker en rechterkant gedeeltelijk te beplakken met steen , ik heb een blauwe achterwand en het is de bedoeling op die manier een doorkijk en dieptewerking te maken.
Het lijkt een beetje zoals mijn oude bak maar ipv platen gebruik ik nu dood steen waar ik een platte kant aan heb geslepen met een slijptol.

De boeling is de linker en rechterkant gedeeltelijk te beplakken met steen , ik heb een blauwe achterwand en het is de bedoeling op die manier een doorkijk en dieptewerking te maken.
Het lijkt een beetje zoals mijn oude bak maar ipv platen gebruik ik nu dood steen waar ik een platte kant aan heb geslepen met een slijptol.

Klinkt als een goed plan [emoji3]
De blauwe achterwand zit buiten het aquarium denk ik?
Zo ja, gaat dit dan niet wat spiegelen?

Klinkt als een goed plan [emoji3]
De blauwe achterwand zit buiten het aquarium denk ik?
Zo ja, gaat dit dan niet wat spiegelen?

De blauwe glasplaat zit in de bak , daarachter zit een overloop over de hele breedte...

Nu gaat er eindelijk flink schot in komen , afgelopen zondag... JA ZONDAG!! , hebben beide heren van coral & frags uit wassenaar de bak correct geplaatst , de doorvoeren er in gelijmd , de lampen geleverd en er een mooi matje onder gelegd voor evt oneffenheden.
Gisteren is er door mij 't leidingwerk in de sump aangelegd en vandaag heb ik de lampen opgehangen.
Allemachtig wat komt daar een bak licht uit , kijk zelf maar :p
Zaterdag as ga ik de overloop testen met zoet water , en de achterwand kan beplakt worden met steen.
Grtz Jack

003.jpg 001.jpg

004.jpg

Ziet er strak uit Jack. Erg gaaf. Toch allemaal nog snel gegaan he.
groeten Dennis

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Ziet er strak uit Jack. Erg gaaf. Toch allemaal nog snel gegaan he.
groeten Dennis

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Bedankt dennis ... snel zegt ie??? :p inmiddels 3 maanden.
Volgende week waarschijnlijk vullen en dan de opstart van een week of 10 / 12....

Back
Bovenaan