richard.van.gool
Senior Forumlid
Ziet er goed uit en je hoeft je geen zorgen te maken over je aquarium hij is gebouwd door een hele goede bouwer 😎
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ziet er goed uit jack topjes. Maaruh hoe kom je in de bak?
Groet frank
Mooie stap Jack, bijna klaar voor vulling?
Ik zou de bovenste (steiger) deel er af laten......
Al 't leidingwerk moet nog gedaan worden , de achterwand word nog met dood steen beplakt... enz enz
Gaat nog wel een weekje of 2 overheen denk ik Alex...
Op zich niet erg hoor , heb totaal geen haast , en heb extra aandacht op die bekende puntjes op de I![]()
Ga je heel de achterwand met dood steen plakken zodat er geen glas meer is te zien? Met kit?
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
De boeling is de linker en rechterkant gedeeltelijk te beplakken met steen , ik heb een blauwe achterwand en het is de bedoeling op die manier een doorkijk en dieptewerking te maken.
Het lijkt een beetje zoals mijn oude bak maar ipv platen gebruik ik nu dood steen waar ik een platte kant aan heb geslepen met een slijptol.
Klinkt als een goed plan [emoji3]
De blauwe achterwand zit buiten het aquarium denk ik?
Zo ja, gaat dit dan niet wat spiegelen?
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Lekker bezig Jack! Mooi.
Wat volgens mij prachtig bij jouw scape zou passen is een shadowbox http://reefcentral.com/forums/showthread.php?t=1868825.
Al eens over nagedacht?

Ziet er strak uit Jack. Erg gaaf. Toch allemaal nog snel gegaan he.
groeten Dennis
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Cheers......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.