Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Jack’s Tank

Super hoor! Mooi ook de verlichting over het volledige oppervlakte! [emoji1360]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

hahaha waarschuw je buren even dat je GEEN zonnebank heb anders maken de buurtjes zich zorgen dat je in slaap gevallen bent onder de zonnebank.
Maar idd ik heb dit projekt ook bij de sponsor gezien ziet er strak uit!!!
succes!!!

groetjes bob van wijngaarden

Ziet er super mooi uit!
geniet ervan

Thanks!

Super hoor! Mooi ook de verlichting over het volledige oppervlakte! [emoji1360]

Dank je !,dat vond ik zelf ook , geen onverlichte of slecht verlichte punten in m'n bakje

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

hahaha waarschuw je buren even dat je GEEN zonnebank heb anders maken de buurtjes zich zorgen dat je in slaap gevallen bent onder de zonnebank.
Maar idd ik heb dit projekt ook bij de sponsor gezien ziet er strak uit!!!
succes!!!

groetjes bob van wijngaarden

Dank je ! , gelukkig hebben bij de vorige bak als eens de politie door de ramen staan te gluren vanwege de verdenking om een weedplantage... , nu word de verlichting nog iets meer.......

Nu gaat er eindelijk flink schot in komen , afgelopen zondag... JA ZONDAG!! , hebben beide heren van coral & frags uit wassenaar de bak correct geplaatst , de doorvoeren er in gelijmd , de lampen geleverd en er een mooi matje onder gelegd voor evt oneffenheden.
Gisteren is er door mij 't leidingwerk in de sump aangelegd en vandaag heb ik de lampen opgehangen.
Allemachtig wat komt daar een bak licht uit , kijk zelf maar :p
Zaterdag as ga ik de overloop testen met zoet water , en de achterwand kan beplakt worden met steen.
Grtz Jack

Bekijk bijlage 465422 Bekijk bijlage 465424

Bekijk bijlage 465423

ook erg handig dat randje voor je blikje bier :)

Goed nieuws en een zorg minder....
Geen druppel lekkage in de overloop de doorvoeren en 't leidingwerk. ;)
Zaterdag over een week gaan we vullen enaccord

Weer een stapje verder....

14670640_1249113091827715_3683492439152758385_n.jpg

Alles nu klaar , de opvoerpomp is geinstalleerd en met de "dode" scape ben ik ook klaar.
De sump is ook gereed en ik heb op het eerste vak nog een overloopkam gelijmd om de wieren netjes in het eerste vak te houden.
Aanstaande zaterdag komt het natuurlijke zeewater en de week daarop komt er een doos vers levend steen bij.
Wachten kan lang duren....:(

024.jpg 026.jpg

029.jpg

Dat is een mooi project geworden Jack topjes

Dat is een mooi project geworden Jack topjes

Dank je Erik , als 't ff mee zit word ie mooier dan de jouwe....:o:o:o ( moet 't wel goed veel meezitten)

Hmmm , wat mis ik nog.... o ja water:p

033.jpg

Mooie constructie geworden met die lampen! Ik zag vorige week je email met foto's. Complimenten voor het strakke werk. Mooi dat mijn 'slordige' foto's je geholpen hebben. Je gaat geen spijt krijgen van deze lampen!

Ik ben heel benieuwd hoe je bak gaat worden. De opzet zo is in elk geval al dik in orde. Succes :)

Nee geen water in doen ! Dan bestaat er de kans dat je last krijgt van plagen zoals glasanemonen, dino's, brokkelsterren, cyano enz ..... :rolleyes:;):p

Dank je Erik , als 't ff mee zit word ie mooier dan de jouwe....:o:o:o ( moet 't wel goed veel meezitten)

Hmmm , wat mis ik nog.... o ja water:p

Bekijk bijlage 465642

Mooie constructie geworden met die lampen! Ik zag vorige week je email met foto's. Complimenten voor het strakke werk. Mooi dat mijn 'slordige' foto's je geholpen hebben. Je gaat geen spijt krijgen van deze lampen!

Ik ben heel benieuwd hoe je bak gaat worden. De opzet zo is in elk geval al dik in orde. Succes :)

Nog bedankt voor je slordige foto's :) , ik ga er proberen iets mooi's van te maken....

Nee geen water in doen ! Dan bestaat er de kans dat je last krijgt van plagen zoals glasanemonen, dino's, brokkelsterren, cyano enz ..... :rolleyes:;):p

Strak plan Erik , ik zet er wel een paar leguanen in of zo....

Nu zie ik inderdaad dat de lampen, bij onderhoud, niet geheel opgeklapt hoeven te worden.
Het ziet er allemaal super strak en netjes uit.

Eindelijk weer water , nu nog 10/12 weekjes rijpen dan kunnen de eerste koralen er in....action

009.jpg

007.jpg

011.jpg

Het is mooi geworden je bak Jack 👍🏻 Succes met de voortgang

Goedemorgen is weer mooi geworden een weer lekker water in huis gaat vast weer een pracht aquarium worden

Back
Bovenaan