basonder14
Senior Forumlid
Super hoor! Mooi ook de verlichting over het volledige oppervlakte! [emoji1360]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ziet er super mooi uit!
geniet ervan
Super hoor! Mooi ook de verlichting over het volledige oppervlakte! [emoji1360]
Dank je !,dat vond ik zelf ook , geen onverlichte of slecht verlichte punten in m'n bakje
hahaha waarschuw je buren even dat je GEEN zonnebank heb anders maken de buurtjes zich zorgen dat je in slaap gevallen bent onder de zonnebank.
Maar idd ik heb dit projekt ook bij de sponsor gezien ziet er strak uit!!!
succes!!!
groetjes bob van wijngaarden
Nu gaat er eindelijk flink schot in komen , afgelopen zondag... JA ZONDAG!! , hebben beide heren van coral & frags uit wassenaar de bak correct geplaatst , de doorvoeren er in gelijmd , de lampen geleverd en er een mooi matje onder gelegd voor evt oneffenheden.
Gisteren is er door mij 't leidingwerk in de sump aangelegd en vandaag heb ik de lampen opgehangen.
Allemachtig wat komt daar een bak licht uit , kijk zelf maar
Zaterdag as ga ik de overloop testen met zoet water , en de achterwand kan beplakt worden met steen.
Grtz Jack
Bekijk bijlage 465422 Bekijk bijlage 465424
Bekijk bijlage 465423
Goed nieuws en een zorg minder....
Geen druppel lekkage in de overloop de doorvoeren en 't leidingwerk.
Zaterdag over een week gaan we vullen enaccord

Dank je Erik , als 't ff mee zit word ie mooier dan de jouwe....( moet 't wel goed veel meezitten)
Hmmm , wat mis ik nog.... o ja water
Bekijk bijlage 465642
Mooie constructie geworden met die lampen! Ik zag vorige week je email met foto's. Complimenten voor het strakke werk. Mooi dat mijn 'slordige' foto's je geholpen hebben. Je gaat geen spijt krijgen van deze lampen!
Ik ben heel benieuwd hoe je bak gaat worden. De opzet zo is in elk geval al dik in orde. Succes![]()
Nee geen water in doen ! Dan bestaat er de kans dat je last krijgt van plagen zoals glasanemonen, dino's, brokkelsterren, cyano enz .....![]()
Nu zie ik inderdaad dat de lampen, bij onderhoud, niet geheel opgeklapt hoeven te worden.
Het ziet er allemaal super strak en netjes uit.
Het is mooi geworden je bak Jack ���� Succes met de voortgang
Goedemorgen is weer mooi geworden een weer lekker water in huis gaat vast weer een pracht aquarium worden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.