Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Tanne

Ik blijf onder de indruk van die constante kwaliteit van jouw aquarium Tanne. Het geheim hoe je dat doet, ga ik zo nog even opzoeken in je boekje ;)

Dank je wel Nemo1984 :)
Ik blijf onder de indruk van die constante kwaliteit van jouw aquarium Tanne. Het geheim hoe je dat doet, ga ik zo nog even opzoeken in je boekje ;)
Dank je Frode. Stabiliteit en regelmaat zijn twee sleutelwoorden. Ik doe letterlijk alles zoals in m'n boekje staat, het enige dat ontbreekt in het boekje zijn merknamen. Ik wissel sporenelementen wekelijks af en per verversing wissel ik ook nog de zoutsoorten af. Verder doe ik eigenlijk niks bijzonders. Kom anders de volgende vakantie weer eens kijken :)

Jouw bak zit ook weer in de lift zag ik! Mooi!

Overigens: ik kreeg net de rekening van dierenarts Werkman (www.dierenartswerkman.nl, de vissendierenarts). In totaal heeft hij me telefonisch vier keer te woord gestaan. Ik vroeg me af of hij vier telefonische consulten zou rekenen. Hij heeft dit project als één consult behandeld en de prijs viel me dus alleszins mee. Ik hoop dat het niet nodig is, maar indien nodig kan ik hem aanbevelen!

Nog een weekje school, dan weekje vrij. Kom graag weer eens langs dan.
Mijn bak zit zeker in de lift...zit er wel aan te denken om mijn twee Maxspects te vervangen voor één Orphek Atlantis V2.

Nog een weekje school, dan weekje vrij. Kom graag weer eens langs dan.
Mijn bak zit zeker in de lift...zit er wel aan te denken om mijn twee Maxspects te vervangen voor één Orphek Atlantis V2.
Onze vakantie valt samen, je bent van harte welkom! Ik denk dat je met één Atlantik jouw bak erg mooi uit kunt lichten, hooguit blijven de linker en rechter bovenhoek wat donkerder. Dat lijkt mij geen probleem.

Dan gaan we afspreken, en wel op een dag dat AC ook open is, want dan wil ik daar een v2 zien :p

Tanne,heb de hardcover met plezier gelezen,dit gaat Internationaal een bestseller worden.
Nog bedankt voor het getekend exemplaar,klasse.........
Erg mooie foto's weer van de bak.

Groeten Pieter

Niet teveel van die foto's Tanne...krijg het er warm van ;)!!

Bijlagen

• overz156.jpg
    overz156.jpg
    70,6 KB · Weergaven: 211
Zit ik vanmiddag tv te kijken.............Je wordt ook al een tv celebrity :biggrin:.

Zit ik vanmiddag tv te kijken.............Je wordt ook al een tv celebrity :biggrin:.
ik zag het ook toen ik wakker was aan het worden vanochtend Tanne op tv en ook nog best lang ;)

Ut moet ook niet gekker worden met die tanne wat zat je nou weer op tv te doen dan tanne:D .
M.v.g henk

Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk

Ziet er weer mooi uit Tanne! Ik heb je tv momentje gemist denk ik........

Gr. Jeroen

Hahaha! Gespot! Totdat ik een whatsappje van een collega kreeg wist ik ook niet dat 't vanaf vandaag uitgezonden zou worden... Inderdaad een soort schnabbel, nogwel via het forum. Ik had ze gemaild dat ik wel een aantal biologen ken en voordat ik 't wist werd ik zelf gevraagd. Ik kan jullie vertellen: ontzettend leuk om te doen! Ik had niet verwacht dat het maken van zo'n spotje zó veel werk zou zijn, maar ook niet dat het zó ontzettend leuk zou zijn. (Detail: op de voet van de tv wat reflectie van blauw licht van m'n aquarium)

Hier een screenshot van mezelf op m'n eigen tv, ik moet er zelf eigenlijk ook nog steeds heel erg om lachen. :biggrin:

Bijlagen

• tv.jpg
    tv.jpg
    31,2 KB · Weergaven: 153
Hey tanne wat ziet het er fantastisch uit zeg
Van de week had ik je Boek via ako besteld wat een fantastisch boekje

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Ha, ha, komende bezoek neem ik pen en papier mee...oh nee, hoeft niet, ik heb je handtekening al !

Back
Bovenaan