U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dank je Frode. Stabiliteit en regelmaat zijn twee sleutelwoorden. Ik doe letterlijk alles zoals in m'n boekje staat, het enige dat ontbreekt in het boekje zijn merknamen. Ik wissel sporenelementen wekelijks af en per verversing wissel ik ook nog de zoutsoorten af. Verder doe ik eigenlijk niks bijzonders. Kom anders de volgende vakantie weer eens kijkenIk blijf onder de indruk van die constante kwaliteit van jouw aquarium Tanne. Het geheim hoe je dat doet, ga ik zo nog even opzoeken in je boekje![]()
Onze vakantie valt samen, je bent van harte welkom! Ik denk dat je met één Atlantik jouw bak erg mooi uit kunt lichten, hooguit blijven de linker en rechter bovenhoek wat donkerder. Dat lijkt mij geen probleem.Nog een weekje school, dan weekje vrij. Kom graag weer eens langs dan.
Mijn bak zit zeker in de lift...zit er wel aan te denken om mijn twee Maxspects te vervangen voor één Orphek Atlantis V2.
Dank je Pieter!Tanne,heb de hardcover met plezier gelezen,dit gaat Internationaal een bestseller worden.
Nog bedankt voor het getekend exemplaar,klasse.........
Erg mooie foto's weer van de bak.
Groeten Pieter
Dank je wel AiseLovende review tanne, hulde!
Manuel, zet de verwarming anders een graadje lagerNiet teveel van die foto's Tanne...krijg het er warm van!!
ik zag het ook toen ik wakker was aan het worden vanochtend Tanne op tv en ook nog best langZit ik vanmiddag tv te kijken.............Je wordt ook al een tv celebrity :biggrin:.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.