U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dat hoop ik ook Jeroen. Tot nu toe zwemt 'ie nog vrolijk rond bij mijErg mooie vis jammer dat ie echt niet met de andere samen gaat.... Hoop dat ie een nieuwe eigenaar krijgt die net zo goed voor hem zorgt als jij!
Gr. Jeroen
Ze zoeken duidelijk geregeld elkaars gezelschap op, het begint er wel op te lijken ja...Stel je voor een koppel, zou helemaal af zijn
Kevin
In het verleden heb ik er ook goede ervaring mee opgedaan. Mocht hij niet verkocht worden, zal ik deze optie beslist overwegen.bij mijn gele dokter heeft het ook geholpen weekje in de sump, nu ben ik blij dat ik hem nog een kans heb gegeven mooie vis
Hij had in jouw vorige bak beslist niet misstaan Jaco! Jouw kubus is inderdaad helaas aan de kleine kant, ik had hem aan jouw zorgen wel durven toe te vertrouwen.Echt zonde Tanne. Jammer dat ik geen grote bak mee heb want dan had ik hem graag overgenomen. Helaas in mijn kubus daarvoor echt te klein.
Grt
Jaco
Jeffrey, goed idee!
Ik heb er in het verleden wel eens succes mee gehad. Ik heb met de gedachte gespeeld en sluit de optie niet uit, maar als iemand de vis wil overnemen is dat misschien nog beter. Is de mitratus niet wat voor jou?![]()
Nee. Geen Gramma dejongi's gezien. Wel iets anders....Balen van je camera...wel HET doel gehaald?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.