U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Glenn, ze horen tot het zelfde complex als de tinkeri en de mitratus. Dus het risico is beperkt, maar er is beslist risico. Het duurt nog een aantal dagen voor ik het weet, ze zitten nu nog apart. Afgezien van wat vies levend steen en wat wier, staat er een Acropora stekje en een lederkoraal in hun bakje. Hetgeen waar ik me de meeste zorgen over maak is de reactie van de mitratus...Mooi vissen tanne.
Hoe reefsave zijn ze ?
greetings, GlennF
Dank je Jeroen. Ik vind ze ook geweldig!Tanne, wat een super mooi duo je nieuwe vissen!
Gr. Jeroen
Ik had ze al gezien dat ze binnen waren gekomen bij de groothandel.Er zijn twee nieuwkomers, Chaetodon declivis. Ik laat ze nog minstens enkele dagen in het geperforeerde bakje dat ik in het aquarium heb hangen.
Glenn, ze horen tot het zelfde complex als de tinkeri en de mitratus. Dus het risico is beperkt, maar er is beslist risico. Het duurt nog een aantal dagen voor ik het weet, ze zitten nu nog apart. Afgezien van wat vies levend steen en wat wier, staat er een Acropora stekje en een lederkoraal in hun bakje. Hetgeen waar ik me de meeste zorgen over maak is de reactie van de mitratus...
Dank je Jeroen. Ik vind ze ook geweldig!
Mijn vissen beschouwen Zoanthus en Acanthastrea ook als visvoer, dus ik koop dat soort koralen niet. Ze zijn natuurlijk wel erg mooi. Het is een keuze...Tja bij mij ging zelfs de pincet vis (chelmon rostratus) de favia's en acanthastrea's en sommige soorten buttons slopen.
greetings, GlennF
De Euphyllia van Extremecorals is binnen. Hij staat nog op een tijdelijke plaats op de bodem, ik moet nog even schuiven voor de definitieve plek. Ik heb met m'n iPhone even snel een foto gemaakt, de kleuren kloppen niet helemaal. In werkelijkheid is de kleur VEEL meer oranje dan op de foto.
Echt oranje Euphyllia's bestaan dus echt...![]()
De Euphyllia van Extremecorals is binnen. Hij staat nog op een tijdelijke plaats op de bodem, ik moet nog even schuiven voor de definitieve plek. Ik heb met m'n iPhone even snel een foto gemaakt, de kleuren kloppen niet helemaal. In werkelijkheid is de kleur VEEL meer oranje dan op de foto.
Echt oranje Euphyllia's bestaan dus echt...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.