Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

Ja die heb ik ook was geel gele stylo..maar wordt groen Martin maar wel heel fluocerende groen..en vol poliepen..vond juist mooi dat die geel was maar helaas..mischien blijf die wel geel bij je..maar als ik het goed zie zie ik ook groenig doorheen..

de poliepen hangen hier er overheen precies als me paarse stylo wordt heel mooi koraal..

gr
sander

Maar Sander hij is nog steeds mooi geel,maar hoe komt het dan dat hij groen wordt? Mijn turbinaria was geel en is nog steeds geel!!

Grt,

Martin.

Maar Sander hij is nog steeds mooi geel,maar hoe komt het dan dat hij groen wordt? Mijn turbinaria was geel en is nog steeds geel!!

Grt,

Martin.

Mooi stukje zeg!!! Phoe.... Teveel voedingsstoffen in de bak misschien? Waaronder ijzer? (Sander z'n bak)

Het blijft een plaatje je bak Martin :-)

Mvg Jon

Grt,

Martin.

haha zo groen als gras..nee heb ook turbinaria een gele en paarse die zijn ook kei geel en kei paars zoals me stylo is echt mooi paars ik heb nog oude foto's van de gele stylo ergens..was die gelige..maar is wel apart groen nu best mooi maar ik had ook zo klein stukkie bleef ook geel nu die gegroeid is is die groen....mischien ben ik wel genept:p maar valt me op dat sommige koralen die je koopt groen worden..denk je dat je een aparte kleur heb wordt het groen...

ja voedingstoffen zal ik niet weten..gebruik alleen a en b van easy life..

ach ja is een mooi dankbaar koraal:)

haha zo groen als gras..nee heb ook turbinaria een gele en paarse die zijn ook kei geel en kei paars zoals me stylo is echt mooi paars ik heb nog oude foto's van de gele stylo ergens..was die gelige..maar is wel apart groen nu best mooi maar ik had ook zo klein stukkie bleef ook geel nu die gegroeid is is die groen....mischien ben ik wel genept:p maar valt me op dat sommige koralen die je koopt groen worden..denk je dat je een aparte kleur heb wordt het groen...

Wat mij altijd verteld is, als je teveel aan voedingsstoffen in de bak heb kleurt de kleur geel in groen. Maar volgens mij kan een teveel aan ijzer in de bak ook een boosdoener zijn van de verkleuring!
En het is niet te hopen dat je genept bent hèhè

Wat mij altijd verteld is, als je teveel aan voedingsstoffen in de bak heb kleurt de kleur geel in groen. Maar volgens mij kan een teveel aan ijzer in de bak ook een boosdoener zijn van de verkleuring!
En het is niet te hopen dat je genept bent hèhè

haha nou dan gaat het om 1 koraaltje de rest is op top kleur dus de voedingstoffen zijntopjes en ijzer in me bak helemaal goed haha heb genoeg geel 2 gele dokters,de staart van de picasso:p de wenkbrauw van me naso's als die groen worden ja dan heb ik een probleem:p

Mooi stukje zeg!!! Phoe.... Teveel voedingsstoffen in de bak misschien? Waaronder ijzer? (Sander z'n bak)

Het blijft een plaatje je bak Martin :-)

Mvg Jon

Dankje Jon voor het compliment!!

Jon...... jou bak behoord hier ook bij de top op het forum wat de kleuren betreft topjes!! (geweldige mooie bak)

Grt,

Martin.

Sander..... ik heb al veel filmpjes van jou tank gezien,maar waar staat die kei gele turbinaria dan?

Grt,

Martin.

Sander..... ik heb al veel filmpjes van jou tank gezien,maar waar staat die kei gele turbinaria dan?

Grt,

Martin.

haha Martin ik veel filmpjes:rolleyes:..hij is niet zo geel als bij jou hoor! die paarse krijg ik geel randje althans het gaat die kant op!zal goeie foto maken...nee zal het niet bewerken:cool: en weet niet eens hoe dat moet...het is niet zo geel als bij jou Martin..had ik ooit gekocht bij dakine(dennis) een stukkie was het toen

gr
sander

Dankje Jon voor het compliment!!

Jon...... jou bak behoord hier ook bij de top op het forum wat de kleuren betreft topjes!! (geweldige mooie bak)

Grt,

Martin.

Dank u Martin maar ik ben er nog lang niet, bak is nog erg jong :-) we doen wel ons best!!!

Ik blijf je volgen, Mvg Jon

haha Martin ik veel filmpjes:rolleyes:..hij is niet zo geel als bij jou hoor! die paarse krijg ik geel randje althans het gaat die kant op!zal goeie foto maken...nee zal het niet bewerken:cool: en weet niet eens hoe dat moet...het is niet zo geel als bij jou Martin..had ik ooit gekocht bij dakine(dennis) een stukkie was het toen

gr
sander

Waar blijft de foto Sander?

Grt,

Martin.

Na een dagje zitten denken en twijfelen zie ik toch wel erg veel overeenkomsten in dat gele koraaltje van jou Martin! Ik heb hem ook in de bak denk ik :) als ik het fout heb neem me niet kwalijk, weet nog steeds niet wat het is dan.....ImageUploadedByTapatalk1354909817.316091.jpg
Ik heb dit stukje van twan gekocht hij vertelde mij dat het zeldzaam was?

Mvg Jon

Na een dagje zitten denken en twijfelen zie ik toch wel erg veel overeenkomsten in dat gele koraaltje van jou Martin! Ik heb hem ook in de bak denk ik :) als ik het fout heb neem me niet kwalijk, weet nog steeds niet wat het is dan.....Bekijk bijlage 310061
Ik heb dit stukje van twan gekocht hij vertelde mij dat het zeldzaam was?

Mvg Jon

Zoals ik het zie Jon denk ik toch dat het een ander soort is.De poliepen zijn bij mij groter en de stamvorming is ook anders als bij jou zo te zien!
Als het dan zo zeldzaam is dan zou ik toch aan Twan vragen welk koraal je hebt meegenomen!!

Grt,

Martin.

Vandaag nog een mooi koppeltje Anampses lineatus bij Hennie meegenomen!! (het is moeilijk om ze mooi op de foto te krijgen)

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 002 - kopie (2).jpg
    002 - kopie (2).jpg
    68,6 KB · Weergaven: 48
Back
Bovenaan