Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

hey martin,

heb nieuwe foto's gemaakt speciaal voor jou haha..staat een gele tussen achter de paarse is klein stukkie maar loopt eigenlijk door naar onder moet eigenlijk andere plekkie geven..

gr
sander

uh in me dagboek:rolleyes:

hoe gaat het met de nieuwe dokters?

gr
sander

hey martin,

heb nieuwe foto's gemaakt speciaal voor jou haha..staat een gele tussen achter de paarse is klein stukkie maar loopt eigenlijk door naar onder moet eigenlijk andere plekkie geven..

gr
sander

uh in me dagboek:rolleyes:

hoe gaat het met de nieuwe dokters?

gr
sander

Sander hij moet zeker een andere plek hebben behoorlijk wat stroming en veel licht!!

De nieuwe dokters voelen zig al helemaal thuis,eten goed en trekken hun baantjes door de bak!!

Grt,

Martin.

De Pocillopora verucosa is ook flink gegroeid en doet het nog steeds goed!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 002 _Zeewaterforum_nl en _info__002[1].JPG
    002 _Zeewaterforum_nl en _info__002[1].JPG
    45,2 KB · Weergaven: 42
  • 003 [].JPG
    003 [].JPG
    98,3 KB · Weergaven: 42
Mooi hoor, die wil ik ook:)

m.v.g. Glenn

Glenn voor dit koraal ben ik ook lang op zoek geweest,je komt ze ook niet elke dag tegen!!

Grt,

Martin.

Martin, mooi koraal.
Je ziet het ook bij jou, T5 is nog niet zo slecht en zeker niet voorbijgestreefd.

Groeten

Remi

Dankje Remi,

Daar ben ik het ook helemaal mee eens.T5 is nog lang niet voorbijgestreeft,het heeft een hoge licht bron en met name een goeie diepte werking waar alle koralen wat aan hebben.

Grt,

Martin.

Het is heel goed mogelijk om met 6 lampen van 80 watt een aquarium neer te zetten met lps en sps koralen!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 005 [Zeewaterforum.nl en .info].JPG
    005 [Zeewaterforum.nl en .info].JPG
    163,6 KB · Weergaven: 70
Gisteren bij Hennie langs geweest om de nieuwe buizen van ATI op te halen,Hennie was net terug met drie dozen uit Duitsland,en ik heb gewacht tot alles was uitgepakt.Het waren prachtige lagedieren en vissen,maar ook een hele mooie schelp en die heb ik mee genomen en bij mij in de bak gezet!!

Grt,

Martin.

Zag er weer goed uit bij Henny! Ben benieuwd hoe de nieuwe verlichting bevalt, ben zelf ook zoekende...

Zag er weer goed uit bij Henny! Ben benieuwd hoe de nieuwe verlichting bevalt, ben zelf ook zoekende...

Sebastiaan ik heb de nieuwe verlichting van ATI gezien 3 keer 75 watt aan leds en daarbij nog eens extra t5 dimbaar . Heel mooi licht om te zien (GEWELDIG) je kunt met de kleuren spelen, Ik ben er al helemaal uit :cool:!!

Grt,

Martin.

Sebastiaan ik heb de nieuwe verlichting van ATI gezien 3 keer 75 watt aan leds en daarbij nog eens extra t5 dimbaar . Heel mooi licht om te zien (GEWELDIG) je kunt met de kleuren spelen, Ik ben er al helemaal uit :cool:!!

Grt,

Martin.

Grt,

Martin.

Grt,

Martin.

Henny had het er ook al over. Zal de armatuur eens op hun site bekijken. Ben nu wel erg nieuwsgierig.

Het is weer zo ver,morgen wordt er weer een aflegger van de favia gehaald :cool:!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 002 - kopie (2).jpg
    002 - kopie (2).jpg
    93,2 KB · Weergaven: 40
Het is weer zo ver,morgen wordt er weer een aflegger van de favia gehaald :cool:!!

Grt,

Martin.

Geweldig dat dit zo groeit en ontwikkeld en nog voortplant ook topjestopjestopjes

Back
Bovenaan