U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Geweldig dat dit zo groeit en ontwikkeld en nog voortplant ook topjestopjestopjes
Gaaf martin, heb je al een afnemer voor? Die wil ik die wel van je overnemen, als het zover is.
m.v.g. Glenn
Met een scherp mesje scalpel kun je ze voorzichtig lossnijden.
Dan uit de stroming in een oude schelp leggen zodat hij zijn skelet kan gaan vormen.
Zo heeft Martin het mij uitgelegd en komt bij mij ook wel eens voor ben alleen altijd te laat en dieren komen dan in de bak te zweven...
Fijne kerstdagen Martin en Famfeeste
gr
Sander en Linda
Sorry Dennis maar dan heb je mij niet goed begrepen.Er wordt aan het koraal niet gesneden met een mesje.De aflegger moet zo zwaar zijn dat hij nog met een dun draaidje vast zit,en dan wordt deze doorgeknipt!!
Dan had ik je inderdaad niet helemaal begrepen.
Zal vanmiddag eens een foto van die van mij proberen te maken.. Is alleen een veel kleiner soort dan de jouwe maar heeft wel afleggers...
NouMartin je licht valt prachtig ,maaar het zijn ook wel prachtige stukken hoor gr jaap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.