U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hallo Joeri. Bedankt dat je dit voor mij heb willen opzoeken.Ik heb al een paar stukjes bekeken,er staan leuke plaatjes bij.STUIFBOL zei:Ik denk dat het deze soort is....
http://www.meerwasser-lexikon.de/de/79/2311/Clathrina%20/coriacea.htm
mvg Joeri
Mooi plaatje !MartinV zei:Dit is toch mooi om te zien in 2008.
Bas bedankt voor jou reactie .Ik vond het gezellig,samen met jullie over onze hobby te praten.De tijd was eigelijk te kort.Maar we gaan dit binnenkort nog een keer doen,maar dan wat langer.Gr Martin.Bas Arentz zei:Gisteren even met Iwan bij Martin op bezoek geweest.
Behalve dat het gezellig was (Martin bedankt!) ook onder de indruk van de bak en de manier van houden ook.
Met simpele techniek, geen waterversingen, niet bijzonder veel verlichting maar wel een ijzeren discipline weet Martin er behoorlijk veel kleur en groei in te houden! Martin nogmaals knap werk!
Hallo Martin,MartinV zei:Hallo Nathalie.
Bedankt voor de reactie. leuk om te horen dat jullie het ook anders doen,dan anderen hier op het forum.Maar je hoeft je niet te schamen.Je komt maar een keer deze kant op.Gr Martin.
Hallo Ria. Fijn om te horen dat het goed gaat met weinig waterwissels.en als je de waardes zo goed kan houden, dan bespaard je dat een hoop werk.Ik hoop dat je nog veel plezier aan deze hobby mag beleven.Gr Martin.bjelka zei:Hallo Martin
Heb even weer in je dagboek zitten lezen. De foto s blijven schitterend en ik weet dat het er in het echt ook zo uit ziet. Wordt alleen maar mooier.
Tja banaan is een echter lekkernij voor de dokters. De mijne eten gewoon uit mijn hand.
Ik heb de afgelopen 3 maanden maar 2x een waterwissel gedaan van 30 liter waarvan de laatste 14 dagen geleden. Mijn waarden blijven goed. Er zijn zelfs koralen die gigantisch groeien. Ik ben het nog steeds met je eens dat waterwissels niet zo vaak nodig zijn.
Ik blijf je volgen
Groetjes Ria
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.