Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

Super zonde voor de hobby dat je stopt.
Hoop dat je ons nog veel laat genieten van je mooie bak deze laatste periode.

Groetjes wesley

Heb je nog een pbtje gestuurd ;-)

Het is jammer maar zeer begrijpelijk! Het is jammer dat ik de nuchtere kijk die ontstaan is bij Henny moet gaan missen! maar ben erg blij dat ik deze heb mee mogen maken!
Martin ik kom voor die tijd nog wel even langs maar wil je toch wel even bedanken voor al die gezellige jaren! heb veel van je geleerd!
Arjen bedankt voor dit mooie compliment ! Ik was al enkele jaren bezig Arjen voordat ik Hennie heb leren kennen.Hennie was een geweldige leermeester voor mij en we hebben veel met elkaar opgetrokken in die kleine garage.Ook hebben we vele trips samen gemaakt en op beurzen gestaan.Het is heel jammer dat het zo gelopen is Arjen maar zo is het leven! (Voor velen hier op het forum hebben Aquariumshop De Pijp denk ik ook wel gekend) Jullie gingen er ook altijd graag toe voor mooie koralen Arjen!!

Mvg,

Martin.

Een ware zeeaquariaan die we gaan missen. Geniet van de leuke dingen in het leven martin. Wie weet zien we je weer terug over een paar jaar.
Ik zal nooit nooit zeggen Glenn,maar ik denk wel dat ik het zal missen naar al die jaren!!

Mvg,

Martin.

Deze grote slak doet nog steeds goed zijn werk,maar wat is de naam?

Mvg,

Martin.

Bijlagen

• 20181219_092148.jpg
    20181219_092148.jpg
    141,3 KB · Weergaven: 74
Scutus antipodes? Onder menig reefer ook wel "Elephant Slug" genoemd
Bedankt Bas,leuk om dat te bekijken.Ik was ook benieuwt om die witte streep !!

Jammer Martin! Je hebt een prachtige bak. Helaas zijn er in deze hoek van het land maar weinig mensen met zeeaquaria, straks nog minder ?

Hoe is het inmiddels met de kleine kauderni's?

Groeten Jeroen uit Eibergen
Dank je wel Jeroen voor het compliment,je bent nog een keer bij mij geweest kan ik mij herinneren.Het wordt steeds minder hier in deze regio daar heb jij gelijk in.
De kauderni's zijn al uit de bak,ik wacht al weer op de nieuwe kroost die komen gaat!

Ook wens ik alle forumleden nog fijne feestdagen en gezond 2019 toe!!

Mvg,

Martin.

Hoi martin,

Wat lees ik nou? Zou jammer zijn als je die beslissing zou nemen...

Groet frank
Frank ik heb fantastische mooie jaren gehad in de zeewaterhobby en nog maar aan alles komt een keer een einde !!

Mvg,

Martin.

De laatst foto van 2018,heb wat grote stukken verwijderd!!

Mvg,

Martin

Bijlagen

• 20181231_171544.jpg
    20181231_171544.jpg
    167,1 KB · Weergaven: 153
Frank ik heb fantastische mooie jaren gehad in de zeewaterhobby en nog maar aan alles komt een keer een einde !!

Mvg,

Martin.

Mag het je goed gaan Martin!!?

Alvast de beste wensen!!

Groet frank

Stoppen? Ben jij gek. De oude garde stopt nooit. Er blijft altijd zout in je bloed Martin.
Neem maar even een pauze en daarna zien we je wel weer terug .
Mzzl Ab
Hahaha we hebben een hele leuke tijd gehad Ab dat weet je.Ik zeg nooit nooit want ik geniet nog steeds,het is wel een leuke hobby om in huis te hebben !!

Mvg,

Martin.

Hallo Martin. Ik ben na hele lange tijd weer op het forum. Ik dacht ga naar jouw dagboek. Ik heb heel lang geleden. (10 a 11 jaar terug) jouw bak in het echt gezien . Zelf ben ik door omstandig gestopt. Ik heb 2,5 geleden nog een kleine bak gehad. Heb een longziekte en moest weer stoppen. Mijn zoon is nu denkelijk 2 jaar geleden ook begonnen. Ik ben mij weer in aan het lezen. Ik merk wel dat er heel veel veranderd is in deze wereld. Heb altijd vol bewondering jouw verhalen en ervaringen gelezen. de manier waarop jij je hobby heb uitgevoerd. Ik heb het er nog weleens. over met mijn zoon. Ook soms heftige discussies Bewijs is er dat er ook op een hele andere manier een hobby uitgevoerd kan worden, Vele wegen leiden naar Rome. Het is zeker jammer dat je stopt maar er is zoals jij zelf al zegt meer dan alleen een aquarium .Ik wens je veel succes met al je plannen voor de toekomst. Ria.

Hallo Martin. Ik ben na hele lange tijd weer op het forum. Ik dacht ga naar jouw dagboek. Ik heb heel lang geleden. (10 a 11 jaar terug) jouw bak in het echt gezien . Zelf ben ik door omstandig gestopt. Ik heb 2,5 geleden nog een kleine bak gehad. Heb een longziekte en moest weer stoppen. Mijn zoon is nu denkelijk 2 jaar geleden ook begonnen. Ik ben mij weer in aan het lezen. Ik merk wel dat er heel veel veranderd is in deze wereld. Heb altijd vol bewondering jouw verhalen en ervaringen gelezen. de manier waarop jij je hobby heb uitgevoerd. Ik heb het er nog weleens. over met mijn zoon. Ook soms heftige discussies Bewijs is er dat er ook op een hele andere manier een hobby uitgevoerd kan worden, Vele wegen leiden naar Rome. Het is zeker jammer dat je stopt maar er is zoals jij zelf al zegt meer dan alleen een aquarium .Ik wens je veel succes met al je plannen voor de toekomst. Ria.

Wat leuk Ria dat je nog weer eens in mijn dagboek kijkt.Jammer dat je moest stoppen vanwege je ziekte maar hopelijk gaat het nu weer wat beter.Waar blijft de tijd zou je zeggen,ik weet nog zo dat je bij me was en zij de tijd is veel tekort om mijn bak te bekijken. Leuk voor jou dat je zoon Joost nu ook al twee jaar een aquarium heeft staan.
Samen kun je de hobby dan ook mooi voortzetten en van gedachten wisselen.Dank je wel voor het compliment Ria en hoop voor jullie samen dat je nog lang mag genieten van deze mooie hobby !!

Mvg,

Martin.

Gisteren nog even bij Martin langs geweest maar wat jammer dat deze bak in de verkoop gaat. Als het zo ver is ben ik wel heel benieuwt waar deze mooie bak naar toe gaat.
Groetjes Jarno.

Hallo beste mede forum leden.Het aquarium staat er nog steeds mooi bij en ik beleef er elke dag nog plezier aan.Het zal nog een aantal weken duren voordat het aquarium in de verkoop gaat. Ik laat het hier op het forum weten als het zover is !!

Mvg,

Martin

Back
Bovenaan