Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

Dankjewel voor alle reacties,maar zover is het ook nog niet.Ik doe het nog steeds met plezier en heb me er jaren mee bezig gehouden.Maar er is ook nog wat anders dan alleen een aquarium!!

Mvg,

Martin.

Bijlagen

• IMG_20181103_144516_815.jpg
    IMG_20181103_144516_815.jpg
    205,4 KB · Weergaven: 76
  • 20181103_135452.jpg
    20181103_135452.jpg
    165,5 KB · Weergaven: 76
Dat is ook zeker waar. Maar zou toch zonde zijn om iemand met zoveel verstand van aquarium houden en zo’n mooie tank voor de hobby te verliezen.

De koralen en vissen hebben het vannacht behoorlijk koud gehad,het water was vanmorgen toen ik beneden kwam maar 20,6 graden.Ik laat elke dag de koeling even lopen maar heb die vergeten weer uit te zetten gisterenavond.ik gebruik geen verwarmingselementen dus het moet langzaam weer op temperatuur komen.
Het staat nu al weer op 22,2 graden. De koraaltje staan er weer mooi bij ?!!

Mvg,

Martin.

Oei, dat soort dingen kunnen gebeuren. Gelukkig dat je bak wat kan hebben en alles het nog goed doet.

Alles is goed gegaan, geen schade opgelopen en de koralen staan er goed bij !!
Mvg,
Martin.

Bijlagen

• 20181121_164654.jpg
    20181121_164654.jpg
    156,3 KB · Weergaven: 151
De koralen en vissen hebben het vannacht behoorlijk koud gehad,het water was vanmorgen toen ik beneden kwam maar 20,6 graden.Ik laat elke dag de koeling even lopen maar heb die vergeten weer uit te zetten gisterenavond.ik gebruik geen verwarmingselementen dus het moet langzaam weer op temperatuur komen.
Het staat nu al weer op 22,2 graden. De koraaltje staan er weer mooi bij ?!!

Mvg,

Martin.
Een simpele temperatuur controller kan helpen martin, kan je ook niks vergeten uit te zetten.

Gekukkig is alles goed afgelopen

Zoals ik ook al op Facebook heb gemeld ga ik na ruim 23 jaar stoppen met de hobby.
Ik denk dat het april of mei wordt,dan is de bak tekoop met alles zoals hij er nu staat!!

Mvg,

Martin.

Echt een verlies voor de zeehobby. Snap het wel na zo’n tijd. Hoop dat je er over een paar jaar toch achter komt dat je niet zonder kunt. ?

Een simpele temperatuur controller kan helpen martin, kan je ook niks vergeten uit te zetten.

Gekukkig is alles goed afgelopen
Ik wil juist nu niks meer aanschaffen Glenn nu het einde in zicht komt ! Het is allemaal goed afgelopen en daar ben ik wel blij om !!

Mvg,
Martin.

Het is jammer maar zeer begrijpelijk! Het is jammer dat ik de nuchtere kijk die ontstaan is bij Henny moet gaan missen! maar ben erg blij dat ik deze heb mee mogen maken!
Martin ik kom voor die tijd nog wel even langs maar wil je toch wel even bedanken voor al die gezellige jaren! heb veel van je geleerd!

Jammer Martin! Je hebt een prachtige bak. Helaas zijn er in deze hoek van het land maar weinig mensen met zeeaquaria, straks nog minder ?

Hoe is het inmiddels met de kleine kauderni's?

Groeten Jeroen uit Eibergen

Hoi martin,

Wat lees ik nou? Zou jammer zijn als je die beslissing zou nemen...

Groet frank

Back
Bovenaan