Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

grotere bak van aquaglenn

Ziet er heel goed uit Dirk, succes verder!!

Grtz,
Kurt

graag gedaan :D

ziet er goed uit heb de bak al kunne bewonderen en ik moet zegggen mmmmmmmm goe breed zalig om naar te kijken , dus zal een van dees nog eens langskomen om het te bezichtigen met het levend zand erin ,zal nog een mooier effect hebben dan tervoren zeker

in een woord prachtig

grtz
mark

Indeed, zeer mooie bak en misschien een nog
mooiere (?) opbouw. Net of het uiteinde van een rif in je
huiskamer uitkomt!

Dirk,

heel geslaagd ...complimentjes, dat je nog tijd hebt om een dagboek bij te houden ...:)

kiddieroach zei:
Dirk,

heel geslaagd ...complimentjes, dat je nog tijd hebt om een dagboek bij te houden ...:)
hey
en julie denken dat dirk dat gedaan heeft , een geluk dat hij zo een goed vrouwtje heeft

als ik zo een vrouwtje had zou ik ook tyd genoeg hebben om een dagboek te starten hi hi hi :p , maar helaas hier is het ieder zijn/haar bakje

grtz
mark

hallo,

heb hier nog wa foto's , zijn ondertussen een paar koraaltjes bij gekomen ;
ook de verlichting word veranderd, naast de 3 x 150 watt HQI komt er 4x 80watt T5 bij te liggen , 2 aquablue spezial en 2 x blue plus .
qua techniek ben ik ook met een paar veranderingen bezig, die foto's volgen later nog

Bijlagen

• foto's werk + nieuw aquarium ( 24-12-2005) 028.jpg
    foto's werk + nieuw aquarium ( 24-12-2005) 028.jpg
    83,8 KB · Weergaven: 36
  • yep.jpg
    yep.jpg
    82,2 KB · Weergaven: 32
zal nog eens op bezoek moeten komen , zie dat alles der prachtig bijstaat , zal wel een afspraak maken

grtz
mark

hallo,

zoals eerder vermeld moest ging ik de verlichting naast de 3x 150 watt HQI uitbreiden met nog eens 4 x 80 watt T5 verlichting .
daarom de mensen op m'n werk eens aangesproken, en die hebben een armatuur in elkaar gelast met alu profiels van 30 x 30 mm.
Eenmaal dat gebeurt moest ik de uitsparingen waar de voetjes inpassen nog maken. Met een boormachine en een decoupeeraag was dit op een half dagje ook weer gebeurd !
het ding was klaar om gepoedercoat te worden ;) ( en dan heb ik 't niet over de hond hé :D )

Bijlagen

• zelfbouw armatuur 1.jpg
    zelfbouw armatuur 1.jpg
    36,5 KB · Weergaven: 839
Back
Bovenaan