U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
aquaglenn zei:en een helio fungia van bij zanclus mee gebracht![]()
malawi zei:Die prachtige helio fungia en calustrea zijn dat dingen die alleen zijn weggelegd voor de doorwinterde zeeaquariaan,kan je me alleszins eens wat meer vertellen over hun eisen.
Dit weekend langs geweest bij new brussels aquarium,zag daar aangeboden levend steen dat er ondanks mijn beperkte kennis als starter weinig levend uitzag en trof ook veel dode dieren aan.
Is deze winkel te vertrouwen of niet?
Groetjes uit Machelen,op zwemafstand van Kortenberg.
Tof dat er hier ook zoveel Belgen aanwezig zijn op het forum,kan handig zijn als ik binnenkort na mijn verbouwingen ook eindelijk kan beginnen.
Dessertfox vertelde mij al regelmatig interessante koopjes te hebben
Groetjes en allen succes!
Ben zeer benieuwd hoelang je die oranje gorgoon in leven gaat kunnen houdenaquaglenn zei:...weer een nieuwe aanwinst in mijn bakje een oranje gorgoon...
Desertfox zei:brussels aquarium is niet zo een goede winkel/kwaliteit is niet zo goed.
Levend steen trekt op niets.
Die hebben daar een zwartpunt haai zwemmen van 1,5 lang in een veel te kleine bak,hij kan zich net draaien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.