Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Mag ik raden? Een witte plek op zowel acro als monti. ;-)

Ik heb zelf een calendrium die groeit op het skelet van een montipora. Ben benieuwd.

Waarschijnlijk zal één van de twee het onderspit delven.

Heb het hier met een takmontipora en plaat montipora. De plaat was tegen de tak aangegroeid en is nu inmiddels rondom en over de tak gegroeid.

groet
Adri

HI Glenn,

nee, de groene montiplaat die ik van jou heb overgenomen en een bruin/rode tak monti.

groet
Adri

is dat een confusa adri :confused:

Vandaag op pad in breda..
De score:

1 stekje fluogele acropora uit coralsea.
17030333562_698b1d935e_c.jpg

1 diep blauwe goniopora - hart gelig
16409364194_b7fe3e6112_c.jpg

2 baby blauwe goniopora - hart geel/beige
16845568699_a6d82ece42_c.jpg

foto's zijn direct na plaatsing genomen
[/SIZE][/FONT]

Glenn die blauwe goniopora veel of weinig licht bij mij staat ie midden bak op de grond, maar ik vind m savonds bij weinig licht mooier uitstaan, zag dat jij er ook eentje had gekocht mvg

Mooie aanwinsten, Glenn!

Dank je bas, ik heb ze met mijn stomme kop niet eens gezien, omdat ik weer stond te lullen met jan en alleman in breda.

Mijn vrouw daarentegen had alle tijd om alles na te lopen en wees mij op deze 2 koraaltjes...
"Deze heb je nog niet" zij ze en idd had ze weer wat leuks gevonden....

Reste mij alleen maar om te zeggen "inpakken die handel".

greetings, GlennF

Glenn die blauwe goniopora veel of weinig licht bij mij staat ie midden bak op de grond, maar ik vind m savonds bij weinig licht mooier uitstaan, zag dat jij er ook eentje had gekocht mvg

Nog geen idee mario,

Wel krijg ik de indruk dat er 2 groepen gonioporas zijn eentje die veel licht waardeert en de andere die dicht blijft bij veel licht.
Degene die overdag dicht blijven willen aan de eind van de dag en in het donker beter gaan uitstaan en worden steeds lichter (fluo) van kleur.. dat is een signaal dat het niet goed gaat.

greetings, GlennF

Geweldig om te zien. Denk dat het een understatement is wat koraal en water betreft.

Ik hoop snel ook weer op de goede weg te zijn.

Groet
Adri

zo..... dat een tijd geleden dat ik foto's van de bak gepost heb.
ik zat vanavond voor de bak te genieten en dacht "dit aangezicht moet zeker de moeite waard zijn".

het gaat er steeds meer op lijken dat ik meer koraal dan water in de bak heb
16852315557_ea1514b67e_b.jpg

zo..... dat een tijd geleden dat ik foto's van de bak gepost heb.
ik zat vanavond voor de bak te genieten en dacht "dit aangezicht moet zeker de moeite waard zijn".

het gaat er steeds meer op lijken dat ik meer koraal dan water in de bak heb
16852315557_ea1514b67e_b.jpg
Mooi Glenn!! Top bak zo om te zien en nogmaals bedankt voor het ontvangst vandaag!

Back
Bovenaan