U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Mag ik raden? Een witte plek op zowel acro als monti. ;-)
Ik heb zelf een calendrium die groeit op het skelet van een montipora. Ben benieuwd.
Waarschijnlijk zal één van de twee het onderspit delven.
Heb het hier met een takmontipora en plaat montipora. De plaat was tegen de tak aangegroeid en is nu inmiddels rondom en over de tak gegroeid.
groet
Adri
is dat een confusa adri![]()
HI Glenn,
nee, de groene montiplaat die ik van jou heb overgenomen en een bruin/rode tak monti.
groet
Adri
Mooie aanwinsten, Glenn!
Glenn die blauwe goniopora veel of weinig licht bij mij staat ie midden bak op de grond, maar ik vind m savonds bij weinig licht mooier uitstaan, zag dat jij er ook eentje had gekocht mvg
zo..... dat een tijd geleden dat ik foto's van de bak gepost heb.
ik zat vanavond voor de bak te genieten en dacht "dit aangezicht moet zeker de moeite waard zijn".
het gaat er steeds meer op lijken dat ik meer koraal dan water in de bak heb
![]()
Mooi Glenn!! Top bak zo om te zien en nogmaals bedankt voor het ontvangst vandaag!zo..... dat een tijd geleden dat ik foto's van de bak gepost heb.
ik zat vanavond voor de bak te genieten en dacht "dit aangezicht moet zeker de moeite waard zijn".
het gaat er steeds meer op lijken dat ik meer koraal dan water in de bak heb
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.