Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Hi Glenn,

dat zeg ik ook niet, ik weet hoe je bak er uit ziet.

Jij stelt: Het lijkt er op dat ik meer koraal dan water heb.

Ik zeg dat is een Understatement, oftewel, ik weet bijna wel zeker dat het volume van het koraal meer in beslag neemt dan het water.

groet
Adri

Nee ik overdrijf niet.. ik groei hier mijn eigen levendsteen aan.

greetings, GlennF

Je heb hem net live gezien, dus je weet dat er geen photoshop aan te pas komt.

Het was gezellig... weer een middag weggeklets onder hobbyisten.

greetings, GlennF
Haha, zeker weten geen fotoshop!! Gruwelijk mooi van zichzelf, kan geen fotoshop programma tegenop!
Overigens flink aan het lezen geslagen!! ;-)

Dank je bas , groei wordt echt een probleem . Het rif onderin wordt te donker.

greetings, GlennF

Tja Glenn..als verbouwen van je bak (nog) geen optie is dan maar de bak van de zijkant verlichten.. ;)

Als je aan de slag gaat met de bak moet je maar een seintje geven..komt ik wat restjes koraal verzamelen....heb nog genoeg keuze gezien jou bestand.. :o;)

Staat er weer prachtig bij Glenn,
Blijft verbazingwekkend om te zien hoe alles mooi in elkaar groeit en zo mooi op kleur blijft.

Tja Glenn..als verbouwen van je bak (nog) geen optie is dan maar de bak van de zijkant verlichten.. ;)

Als je aan de slag gaat met de bak moet je maar een seintje geven..komt ik wat restjes koraal verzamelen....heb nog genoeg keuze gezien jou bestand.. :o;)

verbouwen zal ik een keer moeten, het zal dan een flinke moeten worden waarbij ik hele eilanden moet gaan afbreken en meerdere grote opvangbakken of specie emmers zal moeten inzetten.

zij verlicht gaat het niet worden.......

ik had tussentijds moeten tuinieren......

idd als ik aan het vebouwen bent komt er zoveel vrij dat ik soms (lelijke) stukken letterlijk in de container gooi omdat ik geen ruimte heb om ze onder te brengen...en ook geen zin heb om een huis vol met bezoek te krijgen, nadat ik een hel dag aan het snoeien bent geweest....

maar voor jou maak ik wel een uitzondering bas.... ik zal je wel inlichten als ik ga snoeien...kan je de restjes opruimen haha.....

Laatst bewerkt:
verbouwen zal ik een keer moeten, het zal dan een flinke moeten worden waarbij ik hele eilanden moet gaan afbreken en meerdere grote opvangbakken of specie emmers zal moeten inzetten.

zij verlicht gaat het niet worden.......

ik had tussentijds moeten tuinieren......

idd als ik aan het vebouwen bent komt er zoveel vrij dat ik soms (lelijke) stukken letterlijk in de container gooi omdat ik geen ruimte heb om ze onder te brengen...en ook geen zin heb om een huis vol met bezoek te krijgen, nadat ik een hel dag aan het snoeien bent geweest....

maar voor jou maak ik wel een uitzondering bas.... ik zal je wel inlichten als ik ga snoeien...kan je de restjes opruimen haha.....

Komt goed, Glenn! Mocht je hulp nodig hebben tegen die tijd wil ik je ook een handje komen helpen! Geef maar een gil!

maak je wel op voor een flink aantal uren werk. de laatste keer met stekken ben ik 5 uren bezig geweest om die rot dingen te snoeienen te plakken op voetjes. het waren er 69 geworden (wat een getal). Nu staat het al weer voller dan ooit

17078528925_68bea4b730_b.jpg

grotere stekken maken glenn dan worden het er minder in aantal en duurt het langer voor het weer vol is gegroeid.

grotere stekken maken glenn dan worden het er minder in aantal en duurt het langer voor het weer vol is gegroeid.

Het waren al maximale grote stukken koraal ... ruim 2-3 groter dan welke je er uit marine culture krijgt. Ze kunnen amper nog stekken genoemd worden.

Gezien de dichtheid was het niet mogelijk grotere stukken te maken..
ik kwam er gewoon niet met de tang tussen om te knippen.

Jammer genoeg was ik te druk in het weer om foto's te maken.

greetings, GlennF

Laatst bewerkt:
Geen probleem hoor. Mocht je over een poosje hulp nodig hebben roep je maar.
Kan best wat uurtjes vrij maken om te helpen snoeien.

maak je wel op voor een flink aantal uren werk. de laatste keer met stekken ben ik 5 uren bezig geweest om die rot dingen te snoeienen te plakken op voetjes. het waren er 69 geworden (wat een getal). Nu staat het al weer voller dan ooit

17078528925_68bea4b730_b.jpg

Dit koraal vind ik super mooi.

Back
Bovenaan