Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Haha daar heb je gelijk in. Ze kunnen wel in alle vrijheid groeien

greetz Davany

Als ik eenmaal vastgesteld heb wat wat ze fijn vinden zal ik ze gaan een meer permananent plekje geven in een scape.

Je ziet toch duidelijk dat de meeste na introductie moeite hebben, maar geleidelijk aan gaan ze steeds beter uitstaan.

Dit is wat u mijn volle aandacht heeft. een totale verbouwing.
uploadfromtaptalk1426059630165.jpg

greetings, GlennF

Hier nog 1, net materiaal gehaald, even een verlaagd plafond eruit gesloopt en nu de muren klaarmaken om te stucen en gelijk alle stroomdraden vernieuwen vervangen en stopcontacten bijplaatsen/ vervangen en andere plekken geven. Nieuwe lichpunten in het plafond boren sleuven maken etc.. Totale make over van een woonkamer. Gelukkig niet die van mijzelf. Zit je ook niet in de rommel als je thuiskomt[emoji16]

a8d0b4347a11e96b28ff7d5f3dbd9f38.jpg

greetz Davany

Hier nog 1, net materiaal gehaald, even een verlaagd plafond eruit gesloopt en nu de muren klaarmaken om te stucen en gelijk alle stroomdraden vernieuwen vervangen en stopcontacten bijplaatsen/ vervangen en andere plekken geven. Nieuwe lichpunten in het plafond boren sleuven maken etc.. Totale make over van een woonkamer. Gelukkig niet die van mijzelf. Zit je ook niet in de rommel als je thuiskomt[emoji16]

a8d0b4347a11e96b28ff7d5f3dbd9f38.jpg

greetz Davany

Haha... klus ze .. genieten als het werk klaar is.
greetings, GlennF

Je neemt het woord "dagboek" wel erg letterlijk.

gr
twan

Ik zal je in een pb mijn adres even sturen. Dan kan je de te grote en te mooie koralen naar me opsturen. Dat ontlast jou en je "bakje" dan weer een beetje. ;)

Haha je verdient een prijs voor je brilliante idee...:thumbup:

greetings, GlennF

Tja, ik ben nooit te beroerd om iemand ter zijde te staan.

En ik beloof je, als ze bij mij van kleur af zijn en weer verschrompeld, dan krijg je ze terug.

Tja, ik ben nooit te beroerd om iemand ter zijde te staan.

En ik beloof je, als ze bij mij van kleur af zijn en weer verschrompeld, dan krijg je ze terug.

Dan betwijfel ik dat ik ze dan terug krijgt, want ze gaan bij jou zeker op kleur blijven;)

greetings, GlennF

Zo is het !
hier wat leuk om aan te denken bij het klussen.
Bekijk bijlage 423771

greetings, GlennF
Dat ziet er inderdaad schitterend uit!
Als ik ooit nog eens meer ruimte in mijn toekomstig groter aquarium heb dan ga ik ook opzoek naar een heleboel moois. [emoji3] Helaas heb ik momenteel die ruimte niet [emoji17]

greetz Davany

Dat ziet er inderdaad schitterend uit!
Als ik ooit nog eens meer ruimte in mijn toekomstig groter aquarium heb dan ga ik ook opzoek naar een heleboel moois. [emoji3] Helaas heb ik momenteel die ruimte niet [emoji17]

greetz Davany

Niet makkelijk, maar wie weet houdbaar in nabije toekomst.
Ach... je moet altijd naar een doel streven. Als je alles hebt wordt het leven zo saai.

greetings, GlennF

Back
Bovenaan