U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hebben die zichzelf daar gevestigd of heb je ze een handje geholpen?
grtz Dirk
Netjes Glen , het gaat bijna vanzelf bij jou haha 😜 je stekken staan hier te schitteren En komen ook hier aardig op kleur gr jaap
Netjes Glen , het gaat bijna vanzelf bij jou haha 😜 je stekken staan hier te schitteren En komen ook hier aardig op kleur gr jaap
Echt geweldig om te zien, ook die blauwe spons trouwens.
Is er iets wat jij eigenlijk niet voor elkaar krijgt.
groet
Adri
Ik heb het al in de gaten. Ze zoeken hun eigen plekje op zodra er een kans voor doet.
Nog enkele
Bekijk bijlage 423964
Bekijk bijlage 423965
De Gele spons is ook spontaan gegroeid uit het niks.
Bekijk bijlage 423966
greetings, GlennF
Die gele spons groeit bij mij ook overal. Waar er maar een beetje schaduw is zie je wat van die gele spons.
Glenn pas op met dat gele komkommertje want hoe mooi en klein ook ze zijn enorm giftig en als ze in je stromingspompen terecht komen kunnen ze je hele bak om zeep helpen.

Glenn pas op met dat gele komkommertje want hoe mooi en klein ook ze zijn enorm giftig en als ze in je stromingspompen terecht komen kunnen ze je hele bak om zeep helpen.
vreemd, was laatst bij een sponsor en die vertelde me juist dat deze komkommertjes niet giftig zijn.![]()
vreemd, was laatst bij een sponsor en die vertelde me juist dat deze komkommertjes niet giftig zijn.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.