U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Geef niet, niet iedereen is even vaardig in het navigeren op een forum.
Het heeft mij jaren gekost eer ik mijn weg gevonden had en alle opgeworpen obstakels op diverse fora's kom ontwijken.
Volgens mij haalt hij ze uit een encyclopedie kan niet anders......![]()
Puur genieten Glenn, complimenten!!!

Glenn, met die laatste paar foto's heb ik weer een prima begin van mijn dag! topjes
Schitterend!
MOOI!
(ps heb jij al een idee/verklaring waarom soms bij de digitata's de poliepen niet te zien zijn)
Fosfaat sind lange tijd weer op 0,04 gestuurd en dat is goed te zien !
Dus mensen die NPS wilen houden ... weet waar je aan begint...het is niet te doen zonder dat je je water grandios verpest..en combineren met sps al helemaal dus niet.
Ik praat dan niet over 2 maanden NPS in je aquarium laten overleven, maar over meer dan 8 maanden NPS soorten behouden
Meting vandaag:
Bekijk bijlage 410991
Hiermee kan ik na lang te hebben getwijfeld aan de juistheid van mijn laatste test, vaststellen dat de redsea PO4 test accuraat is en een aanwinst is voor onze hobby.
Op momenten had ik het idee dat deze test niet lager kon meten dan 0,08-0,1. Dat is nu dus niet meer zo...
Zo zie je dat menselijke perceptie soms niet objectief kan zijn en je toch een harde referentie tot je beschikking moet hebben.
greetings, GlennF
Laat je water eens testen door Triton, ben benieuwd of de Red Sea werkelijk zo accuraat is. Tevens krijg je dan ook gelijk wat meer inzicht in de overige stoffen die geconsumeerd worden. Ik ervaarde het als een leer momentje![]()
ik ben aan het experimenteren met de gopro
hier wat probeersels, kleur en scherpte zijn niet optimaal (onscherp en teveel blauw)
ik heb wat foto's van bovenaf gemaakt
![]()
Erg gaaf, Glenn! Al die foto's van bovenaf. Dat brengt toch weer een hele andere schoonheid aan het licht.
Is dat ook een stylophora naast die paarse? Wauw, mocht daar een stukje van afbreken dat weet je nu waar je
die kwijt kan. Ik zoek trouwens ook nog de roze stylo.
groet
Adri
Idd een heel ander beeld van de bak..
Zo zie je ook hoe groot de kolonies werkelijk zijn.
De geel/groene is een gele caliendrum
greetings, GlennF
Dank je marc,
Welke digitata bedoeld jij?
greetings, GlennF
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.