Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Hallo Glenn,

Zo te zien een volle bezetting aan bezoeken geweest dus zal je diner wel gesmaakt hebben en zeker verdiend, ben benieuwd hoe je nieuwe koraaltje het gaat doen.
Bedankt voor je bezoek was zeer vereerd, leuke gesprekken gehad en een hoop weer bij geleerd, zeker de toelichting die je gegeven heb om te verbeteren, zal ik zeker gaan doen.

gr. karel

Geen dank Karel, dit soort evaluatie bezoeken zijn van onschatbare waarde voor mij en andere aquarianen

weer een paar

15819158191_bdc873c80b_c.jpg

15636204200_247400434e_c.jpg

15201614233_323efeac93_c.jpg

15201084324_0f59efb5ba_c.jpg

15821053985_f68328e69f_c.jpg

15821053475_44d3ccb5b6_c.jpg

15821053325_ee84b43778_c.jpg

15635875477_1a9839292d_c.jpg

Gewoon weg prachtig, zo moet een mooi aquarium uit zien.thumbs up
Gr.Erik

Ik vind hem prachtig, Glenn! Ik zie in ieder geval een babyblauwe digitata (toch?), maar wat is degene er boven? Als je weer een keer stekendst hebt dan houd ik me aanbevolen voor beide!

Schitterende fotos glenn staat er super bij man.
Wat een mooie koralen heb je tog.

Groetjes wesley

Ik vind hem prachtig, Glenn! Ik zie in ieder geval een babyblauwe digitata (toch?), maar wat is degene er boven? Als je weer een keer stekendst hebt dan houd ik me aanbevolen voor beide!

Aangezien ik elke dag vanuit de voorzijde de bak ziet is het heel gewoontjes.
Als je dan van boven de bak ziet krijge je een heel ander perpectief te zien. Dan zie je pas hoe groot de kolonies zijn en hoe erg het inelkaar gegroeid is

De geel/groene fluwelen topjes zijn gele caliendrum en daar heb ik massa's stekken van.
Dus je bent welkom om ze op te halen.

greetings, GlennF

Dank je wes... ze staan als nooit tevoren en ik zie elke dag weer progressie.
Dat maakt mij weer onzettend blij.

greetings, GlennF

Dat is te zien glenn.
Ben je nog wat anders gaan gebruiken.
Gebruik hier nu na de triton test en veel van de mangaan gehoord te hebben de mangaan een week en moet zeggen.
De lps staat er heel erg mooi bij aan de sps merk ik het nog niet echt.

Groetjes wesley

Dat is te zien glenn.
Ben je nog wat anders gaan gebruiken.
Gebruik hier nu na de triton test en veel van de mangaan gehoord te hebben de mangaan een week en moet zeggen.
De lps staat er heel erg mooi bij aan de sps merk ik het nog niet echt.

Groetjes wesley
ik gebruik niks anders op dit moment. de NPS koralen en het daarmee gepaard gaande voer gedrag , gevolgt door de verminderderde efficientie van de lampen waren het problem dat ik een soort terugval in kleur en groei had.
nu de lampen allemaal vervangen zijn zie ik dus grote spongen.

als ik stabilisatie in groei en kleur heb zal ik gaan experimenteren met mangaan.
om het effect van een toevoeging te bepalen moet je eerst stabilisatie hebben, anders weet je nooit wat/hoe het effect is bewerkstelligd.

Jaap ... ik heb hier een aantal stukken die op je herstart staan te wachten. Dat is mij bijdrage aan jou herstart..

greetings, GlennF
Hey dat is grandioos Glen ik kijk er naar uit , heb trouwens een begin gemaakt met betrekking in de sump om te filteren en de bak is nu al kraakhelder Gr jaap

Hey dat is grandioos Glen ik kijk er naar uit , heb trouwens een begin gemaakt met betrekking in de sump om te filteren en de bak is nu al kraakhelder Gr jaap

Zo zie je maar dat een simpele aktie waar je niks achter denkt te vinden zulke grote gevolgen heeft. Tevens zie je dat het niet perse duur hoeft te zijn om effectief te zijn.

Je lampen wisselen zal je ook veel gaan brengen.

greetings, GlennF

Back
Bovenaan