U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
De austera is lastig koraal die om de kleinste fluctuaties gaat zeuren.ik vond het een handig idee die draadjes met die koralen, maar het lijkt toch of ze het niet echt lekker vinden
Zo is het . "simpel" kan ook mooi zijn. Het geeft vooral rust.Toch weer een mooi voorbeeld dat een mixed reef net zo indrukwekkend kan zijn en niet ondergeschikt is aan een zeeaquarium met alleen sps koralen.
PrachtigNu ff geniet van de kleine details.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het goed is geplastificeerde ijzerdraadHey Glenn, heb je ergens documentatie van die hangende stokjes met koralen op?
Zijn dit kunststof buisjes of iets anders?
Ik heb wat plaatstekort en zou deze willen gebruiken voor enkele extra koralen te ondersteunen.
Grtjs,
Tom
wit licht is een essentiële onderderdeel van de beleving . bottomline is: ik kan er niet zonderIk denk het wel, kijk eens naar boven op een onbewolkte dag. De hemel is blauw, terwijl zonlicht bij de bron wit is. De dampkring breekt het licht, zonder het blauwe spectrum geen leven. Staat er prachtig bij, mooi hoor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.